Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

1ste factuur mobile medium

Ik ben zinnens om een 'mobile medium' abonnement aan te schaffen, maar ik heb gelezen dat er bij de 1ste factuur altijd een meerprijs gaat zijn, de prijs van de abonnementsperiode en de prijs van de periode die er tussen ligt. Zou iemand mij een richtprijs kunnen geven dat ik op zou kunnen uitkomen

Vraag

• 

Abonnement

91

5

0

restwaarde smartphone

Hallo iedereen, ik ben in de klantenzone op zoek naar de restwaarde van mijn smartphone en kan dit niet vinden. Weet er iemand waar dit gevonden kan worden? Dank bij voorbaat

Vraag

• 

Restwaarde

105

4

0

Facturatie

Beste, door een moeilijke periode heb ik momenteel een achterstand van 2 facturen. ik kan deze vanaf volgende week donderdag betalen. zou hiervoor de dienst terug open kunnen worden gezet en de Facturatie uitgesteld kunnen worden naar eind deze maand? Voor zowel de factuur van juni als mei. met vrie

Vraag

• 

Andere kosten

73

1

0

• klacht orange thank you

Bijna 20 jaar klant, maar als de dame aan telefoon je onrespectvol en onprofessioneel te woord staat, dien ik weldra Orange goodbye te zeggen. Klacht 1: ik ontving (vermits ik jarig was) een CADEAU, daarbovenop nog een 2e getrouwheids CADEAU. Die waren vorige week nog 4 dagen geldig. (best destinati

Vraag

• 

Activatie

100

3

0

• Roaming kosten buiten EU

Na een reis naar Japan werden ons 400 EUR roaming kosten aangerekend door onze belgische provider. (niet Orange...) Het gaat over een verbruik van (slechts) 27,3 Mb, waarschijnlijk door achtergrond-verbruik van bepaalde programma's. (updates ?) Ik had begrepen dat alle EU gebaseerde providers eerst

Vraag

• 

Buiten bundel

168

7

0

• DAZN -> prijzen mobiele abonnementen

Hallo, prijzen zijn voor internet en mobiele abonnement deze maand gestegen zonder een aankondiging. voor mijn internet is dit 2€ / maand voor mij apparaten is dit 0,30 per apparaat/per abonnement. Is dit om de inkomsten van het voetbalcontract te compenseren? We gaan best eens kijken naar nieuwe op

Vraag

• 

Abonnement

62

2

0

Wanhopig

Hallo allemaal, We zijn sinds een kleine twee maanden klant met onze vennootschap en hebben 5 gsm-nummers. Bij de opstart heeft de klantendienst toen 5 aparte klantennummers aangemaakt in plaats van alles onder één nummer te zetten. Ik ben nu al een maand bezig om dit recht te zetten. Ik heb minsten

Vraag

• 

Klantenzone

73

2

0

• Officiële oplossing

Best destinations pass

Wij hebben voor 3 toestellen een best destination pass aangekocht incl 2gb data. Bij 2 toestellen is deze data niet zichtbaar. Op het toestel waar het wel zichtbaar is noemt het een 'pass', bij de andere niet Hoe komt dit?

Vraag

• 

Naar het buitenland

87

2

• Officiële oplossing

Hoboken

hoe kan ik de extra verzekering uit men account verwijderen ik kan het zelf niet wijzigen precies ik betaal nu extra verzekering per gsm en wil dat verwijderen

Vraag

• 

Abonnement met smartphone

59

2

0

• Tariff

Hello, I have the “GO Plus” tariff which costs 23.70€/month for 3 years and in my Orange app it says “Your current plan is no longer available.Upgrade to our new mobile subscriptions for an optimal experience” but it still works. My question is do I just choose a new one from the options they gave m

Vraag

• 

Abonnement

98

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten