Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Vraag over bellen en sms’en naar het buitenland EU

Hallo, Ik heb een vraag: als ik naar Portugal wil bellen, betaal ik daar dan extra voor? Met mijn abonnement (Orange Mobile Small) kan ik onbeperkt bellen en sms’en binnen België. Geldt dit ook als ik naar Portugal bel of een sms stuur?

Vraag

• 

Oproepen & SMS

185

2

0

• Extra surfen

We gaan op vakantie naar Frankrijk en dan zitten mijn kinderen al snel zonder data. Hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk oplossen?

Vraag

• 

In het buitenland

175

2

0

0

• Twee keer 5 euro kwijt in no-time

Hallo iedereen, Ik heb deze week 2x proberen herladen voor 5 euro via de app. De eerste keer was die 5 euro zogezegd al op (voor data) nadat ik nog geen halfuur mijn data had aanstaan. De tweede keer was hij al op na letterlijk 6 minuten - in die 6 minuten had ik geen enkel bericht ontvangen of verz

Vraag

• 

Gebruik

190

5

• Abonnement klopt niet

Hoi, Sinds de start van ons Orange verhaal toch wel al behoorlijk problemen gehad, waaronder het verkeerd aanrekenen van een extra child die niet in onze bundel zat. Ondanks dat mijn vrouw al naar een winkel ging in Brugge, en het pakket werd aangepast (het extra child nummer werd er uitgehaald), is

Vraag

• 

Betaling

157

3

0

0

Aankoop gsm met abonnement

Beste, Ik wil gsm aankopen via de orange store met behoud van huidig abonnement. Nu zie ik dat ik momenteel op men abonnement's kosten 7,01 EUR korting krijg (multi pack korting) Blijft deze ook behouden of betaal ik dan vanaf aankoop de volle prijs van het abonnement?

Vraag

• 

Abonnement met smartphone

174

1

0

0

• herlaadkaart toevoegen aan My Orange

Hallo, ik heb momenteel een pack met digitale televisie, internet en verschillende gsm-abonnementen, allen zichtbaar via de My Orange app. Alleen heb ik nog voor mijn jongste zoon ook een herlaadkaartje gekocht, die hij in een smartwatch gebruikt. Hij kan hiermee enkel bellen naar/gebeld worden door

Vraag

• 

Herlaadkaart

172

3

0

Afbetalingsregeling

Beste , gisteren heb ik contact opgenomen met Orange in verband met een afbetalingsregeling voor mijn rekening . Toen zei die persoon dat binnen de 24u mijn diensten terug werden aangesloten . Maar dit is nog niet het geval. Nu was mijn vraag of dit klopt of niet? Wand ik zou naar de Orange shop moe

Vraag

• 

Betaling

223

3

0

Over data verbruikslimiet

Ik heb een data abonnement bij Orange van 8GB, maar wat gebeurt er eigenlijk als je over die 8GB gaat? Alvast bedankt. MegaFlorek

Vraag

• 

Abonnement

228

2

0

Overgebruik internet

Hallo iedereen, Weten jullie hoe ik het overgebruiken van mobiele internet kan stoppen?

Vraag

• 

Gebruik

308

3

0

0

Buiten abonnement

Wat kan dit zijn?

Vraag

•