Tarieven en verbruik

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Inschrijven voor de Klantenzone lukt niet

Ik heb sinds vorige week een Orange-abonnement en ik probeer me in te schrijven voor de Klantenzone, maar dat lukt niet. Ik klik op Klantenzone, dan onderaan op Activeer je account. Ik kom dan op de pagina "Schrijf je in voor de Klantenzone". Op de vraag "Heb je op dit moment een Orange-telefoonnumm

Vraag

• 

Abonnement

93

1

0

• Plots is alles weg

Sinds vrijdag heb ik geen verbinding meer en kan ik niet meer bellen. het lijkt alsof mijn nummer gewoon verdwenen is. Inloggen op mijn klantenzone lukt, maar daar staan geen gegevens meer. Hoe kan ik de klantendienst bereiken als ik zelfs niet kan bellen ?

Vraag

• 

Gebruik

89

3

0

• Slecht begin mobiel niet bereikbaar.

Op 1/12 bestelling geplaatst: gigafiber + 4G Backup promo mobile medium 60 + 20GB met nummer overdracht met esim.Deze ochtend geïnstalleerd: kabelinternet : ok backupmodem : ongeldige sim kaart nog steeds na een dag gsm sim wel ontvangen ik kan bellen maar oproepen komen nog steeds binnen via mijn o

Vraag

• 

Abonnement

77

1

0

• Peppol

Ben BTW-plichtig dus heb onlangs een Peppol-account geregistreerd. Waar vind ik de link om via Peppol de e-facturatie aan te vragen?

Vraag

• 

Abonnement

183

1

0

• internet tegoed

Wanneer ik mijn kaart herlaad heb ik vaak dat mijn geld in een keer weg is.. Hoe los ik dit op?

Vraag

• 

Tips & Tricks

43

0

0

• Abo omzetten nar particulier of niet?

Hallo allen Momenteel heb ik nog een mobiel abo lopen op 2 nummers als zelfstandige, maar is het zinvol (lees: voordeliger) om dit om te zetten naar particulier gebruik? Is er dan een voordeel/korting in Multiproduct? (Nu moet ik nog inbellen op de 5432, maar dan naar 5000) gr. Bart

Vraag

• 

Abonnement

71

1

0

• Tempokaart

Ik wil graag de tempoherlaadkaart van mij 8 jarige toevoegen in my orange app bij de 3 andere abonnementen om te knn herladen en restwaarde te checken. Ze heeft ern smartwatch gekregen maar kan hiermee niet vellen naar #123*1# om saldo te checken.

Vraag

• 

Herlaadkaart

47

1

0

• Nieuw abonnement

Heb op 21 november een abonnement aangevraagd. En heb daar bevestigingsmail van ontvangen. Maar nog steeds geen mail met de esim. Als ik bel naar de klantendienst vraagt hij het telefoonnummer waar het over gaat maar aangezien het over nieuw nummer gaat. En ik geen idee heb welk nummer dit is. Geraa

Vraag

• 

Abonnement

79

1

0

• Algemene storing zuienkerke

Beste, Is er een algemene storting voor TV in Zuienkerke, of was deze er gisteren avond?

Vraag

• 

Herlaadkaart

87

2

0

• Hoge data-piek bij gebruik van streaming app — iemand hetzelfde probleem?

Hallo iedereen, Ik zit met een vraag over mijn mobiele dataverbruik en hoop dat iemand hier misschien ervaring mee heeft. De voorbije weken merk ik dat mijn dataverbruik enorm piekt telkens ik een bepaalde streaming app gebruik (voornamelijk onderweg). Het gaat om een legale video-/sportstreamingdie

Vraag

• 

Buiten bundel

79

2

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User