hey, ik heb mijn esim geactiveerd vandaag (12/10/2024), maar nu staat er dat ik geen service heb, hierdoor kan ik niet op mijn 4g. hoelang zouu dit kunnen duren tot dat dit terug werkt, want dit is heel irriterend.
Vraag
•
E-sim
876
3
0
wil graag mijn voicemail met een andere gsm met Orange abonnement beluisteren.
Vraag
•
Configuratie
610
3
0
0
Vandaag werd ons internet thuis geïnstalleerd, hierin zat onder andere een Wifi Comfort starter pack. Jullie website zegt hierover op enkele verschillende plaatsen dat dit 2 versterkers (Mesh pods, wordt ergens anders op de website ook bevestigd) inhoudt voor 3 euro in totaal (staat echt zwart op wi
Vraag
•
Levering
739
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben meer dan 5 jaar bij Orange en heb bij sommige posten nog altijd geen ondertitels, al heb ik al alles geprobeerd ... Zou een technieker laten langskomen misschien helpen ? Bedankt voor de moeite en groetekes.
Vraag
•
Configuratie
1.5K
2
0
@Totem Heb eens vraagje, Is het normaal dat het niet meer lukt om een eSIM te activeren via de MyOrange app? Is dit een tijdelijk probleem? Want vroeger kon dat wel??? Ook het bekomen van een nieuwe simkaart ( voor zelfde nummer ) in je klantenzone , wat vroeger wel kon werkt nu ook niet meer , zijn
Vraag
•
E-sim
956
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Vandaag kocht ik bij orange een iphone 15. Deze geeft e-sim en geen fysieke simkaart zoals mijn vorige telefoon. Indien ik de e-sim op mijn iphone activeer, zal ik dan de simkaart op mijn oude telefoon nog kunnen gebruiken( berichten sturen,bellen), of vervalt deze? Mvg
Vraag
•
E-sim
711
2
0
Hallo mijn dochter heeft haar iPhone laten vallen en nu zijn er al stukken glas uit gevallen van de achterkant van haar iPhone is dit dan ook nog in de garantie om dit te laten herstellen of niet ze heeft hem 8 maanden
Vraag
•
Configuratie
690
2
0
0
Hoi, Ik probeer mijn Galaxy watch te connecteren met mijn Esim, mijn Esim heb ik gisteren geactiveerd en deze werkt perfect op mijn GSM. Echter al ik dit probeer te koppelen via de Galaxy wear app krijg ik "Orange B doesn't offer mobile plans for your watch". Ondertussen heb ik naar de klantendienst
Vraag
•
E-sim
854
2
0
0
Hallo! Ik wil afstappen van alle stress die een smartphone me geeft . Ik ben op zoek naar een "smartphone" waar ik enkel nog foto's kan ontvangen en versturen ,bellen en sms'en en enkel wifi . Ook vroeg ik me af of Orange een abonnement heeft waar ik enkel moet betalen voor
Vraag
•
Configuratie
568
1
0
0
ik heb een nieuw gsm-nummer gekregen in een Orange shop maar geen nieuwe SIM-kaart. Het nieuwe telefoonnummer is actief ik kan ermee bellen, gebeld worden enz. maar als ik een bericht verstuur verschijnt nog steeds mijn oud telefoonnummer in het bericht. De hulplijn van Orange heeft mij aangeraden o
Vraag
•
Configuratie
811
1
0
0