Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

App uitschakelen

Mijn Orange app blijft steeds lopen in de achtergrond. Ik vind geen mogelijkheid om uit te loggen. Hoe stop ik dit?

Vraag

• 

Configuratie

445

3

0

0

Aankoop router als accesspoint

Hallo, Ik zou graag een Router met wifi 6E aankopen om die in te stellen als accesspoint. Deze zou beschikken over een 6ghz band waar niemand in mijn gebouw (appartementsgebouw) gebruik van maakt. Is de 6ghz band hier in België bij Orange al beschikbaar want beide 2,4 ghz en 5ghz band zijn druk beze

Vraag

• 

Suggestie

431

3

0

0

• Bellen via smartwatch

Sinds kort heb ik mijn oude smartwatch vervangen door een nieuw toestel. Om precies te zijn: de Samsung Watch Ultra. Dit toestel kan in principe verbinding maken met het 4g/5g netwerk en biedt dus de mogelijkheid om te bellen zonder dat je je smartphone bij de hand hebt. Hiervoor moet je natuurlijk

Vraag

• 

Configuratie

590

6

• Nieuwe digibox

Net de nieuwe digibox aangeschaft. Zeker een aanrader, is tov de vorige mega klein, werkt super goed en onze tv kast kan eindelijk gewoon dicht blijven. Dochtertje vindt het ook top dat ze kan zeggen "tv aan" of "tv uit" 😀

Vraag

• 

Configuratie

216

1

0

0

• iPhone 16 of 16e?

Wat is op dit moment de slimste keuze volgens jullie? De iPhone 16 of de nieuwste 16e?

Vraag

• 

Promo

276

1

0

0

smsjes bij gemiste oproepen uitschakelen

Als er een gemiste oproep is geweest, ongeacht of de gsm aanstond of niet, moet Orange daar nog persé een sms voor sturen. Dat wil ik niet. Weet iemand hoe men die smsjes kan uitschakelen? Ooit heb ik dat eens ergens zien staan, maar ik vind voor de drommel niet meer waar...

Vraag

• 

Configuratie

834

3

0

0

• Internet op afstand uitschakelen

Hallo kan iemand mij helpen om het internet of wifi op afstand uit te schakelen zodat mijn tieners niet naar tv kunnen kijken wanneer ik er niet ben. Want veel van het huiswerk wordt niet gedaan als ik thuiskom

Vraag

• 

Configuratie

512

2

0

0

• status esim gecombineerd voor smartphone en smartwatch

sinds kort bezitter van een nieuwe Samsung S25 en Samsung Smartwatch 7 LTE . Groot is de teleurstelling dat deze nog steeds geen gebruik kunnen maken van dezelfde esim. Terwijl dit bij de concurrentie (Telenet) wel mogelijk is. Wat is de status hiervan? Wanneer mogen we deze functionaliteit verwacht

Vraag

• 

E-sim

334

2

0

Wijziging DNS

Hallo, Heb een vraag voor de techneuten onder ons. Naar aanleiding van een artikel in Androidplanet heb ik het volgende gewijzigd aan de instellingen van mijn modem (Orange): Nadat ik de webpagina van mijn modem geopend heb, heb ik via "lokaal netwerk"-"geavanceerde configuratie" - "DNS-instellingen

Vraag

• 

Configuratie

344

1

0

0

• Snelheid router gelinkt aan abonnement?

Hoi, dus ik gebruik een lokale game streaming service en merk dat de snelheid gelimiteerd wordt tot de snelheid van mijn abonnement. Ik heb nog geen fiber dus dit is 150 mbps. Kan ik dit zelf verhogen of moet ik een router als bridge gebruiken? Bedankt

Vraag

• 

Configuratie

468

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten