Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Problemen met bellen

Hoi, Ik heb sinds kort problemen als ik probeer te bellen. Wanneer ik probeer te bellen naar 1 van mijn contacten krijgt mijn gsm soms niet de kans om over te gaan en komt er direct "gesprek beëindigd" op mijn scherm. In dit geval kan bvb mijn vriend mij ook niet bereiken en komt direct op mijn antw

Vraag

• 

Configuratie

1.2K

2

0

• Modem houder

Mijn houder waarmee ik mijn modem2 aan de muur hing is stuk, een nieuwe is nergens te vinden, de klantenservice kan niets doen. Ik heb dan geprobeerd om een winkel te bellen maar daar neemt niemand de telefoon op,

Vraag

• 

Suggestie

1K

4

0

0

• prepaid

Hallo, ik heb twee abonnementen bij Orange en 1 prepaid kaart dat ik gebruik voor een seniorenalarm. Nu kan ik de prepaid nummer niet toevoegen aan mijn app om het verbruik mee op te volgen. Is er een manier om deze ook toe te voegen in de app Alvast bedankt

Vraag

• 

Configuratie

430

1

0

0

• Telefoongesprek stopt na 30 minuten

Sinds kort wordt een inkomende oproep na exact 30 minuten verbroken. Wanneer ik zelf bel, heb ik dit niet. Hoe komt dit? Ergens een instelling die ik kan wijzigen of iets wat door orange doorgevoerd werd? Nog nooit eerder dit probleem ervaren, is pas sinds vorige week.

Vraag

• 

Configuratie

610

2

0

0

• De recyclingweken!

Ugh iedereen! Van 11 tot 24 maart krijg €20 extra bij aankoop van een refurbished iPhone. Breng je GSM terug en krijg 20€ extra bovenop de retourprijs 😊 Samen geven we onze telefoons een tweede leven! Door je oude gsm’s te recycleren draag je zorg voor de planeet. Per telefoon die we terugnemen of

Vraag

• 

Suggestie

560

0

0

• Gewist voicemail bericht

Op 18 december 2023 heb ik een voicemail bericht ontvangen. Ik heb dit bericht beluisterd en helaas ook gewist. Is er een mogelijkheid om dit bericht nog terug te halen op de één of andere manier ?

Vraag

• 

Configuratie

776

2

0

0

• Orange TV Plus app koppelen zonder tv code

Hallo, Ik verblijf momenteel in het buitenland en heb hier een nieuwe samsung tablet gekocht. Ik probeer de orange tv app te installeren maar dit lukt niet zonder code van mijn tv thuis. Is er een andere manier? Heb de inloggevens van orange bij me.

Vraag

• 

Configuratie

1.5K

2

0

0

• Geluid orangebox

Hoe komt het dat mijn geluid van androidbox zoveel stiller is dan mijn tv? Ik moet het geluid van mijn tv op 50 zetten als ik de androidbox gebruik. Als ik dan terugschakel naar de tv schrik ik me elke keer dat het geluid zo hard staat. Is hier een oplossing voor? Alvast bedankt.

Vraag

• 

Configuratie

586

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Betreft eSIM

Hallo, Ik ben pas overgeschakeld van Proximus naar Orange met een nieuwe Apple 13. Maar ik krijg de e-sim niet geactiveerd en ik vind nergens een QR code; dan vraag ik me eigenlijk af waarom staat dat nergens op een papier waar de sim kaart plakt? Echt niet leuk.

Vraag

• 

E-sim

1.9K

3

0

0

• Flybox instellen op 2.4 Ghz

In ons vakantiehuis in de Ardennen hebben we sinds een 3- tal maanden flybox. Met deze flybox kon ik tot enkel weken geleden de verwarming op afstand bedienen. Dit lukt nu niet meer. Nu heb ik ontdekt dat de flybox de laatste tijd een 5Ghz signaal uitzendt ipv een 2.4Ghz signaal. De verwarmingstoest

Vraag

• 

Configuratie

1.4K

6

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten