Wij hebben een aantal dagen geleden via orange website de iPhone 17 met abonnement besteld. Wij hebben een orderbevestiging ontvangen en hebben bij het bestellen ook direct moeten betalen. Nu zien we in de orderbevestiging dat er staat dat dit nog niet betaald is en hebben we ook nog niets ontvangen
Vraag
•
Bestelling
95
5
Hallo,ik had graag de factuur van het toestel dat ik heb gekocht bij abonement,dat gaat over een iphone 16
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
41
2
0
hallo, mijn naam is conny wij zijn nog maar pas overgeschakkeld naar orange dus ons gezin met 5 abonnementen gsm maar nu vroeg ik mij af hoe je de melding kan uitzetten via sms voor de maandelijkse factuur watn mijn kinderen krijgen die sms ook en vind toch dat dit niet nodig is dat zij dat ook krij
Vraag
•
Tips & Tricks
43
2
0
Geaccepteerde oplossing
J'ai acheté un téléphone en ligne vendredi avec un abonnement, j'ai payé d'avance et il n'est pas arrivé, je ne reçois même pas d'email de livraison, quel est le problème, que puis-je faire ?
Artikelen
•
Levering
93
3
0
Geaccepteerde oplossing
Weet iemand hoe het komt dat mijn visual voicemail wel op actief staat in de app, maar mijn iPhone dit niet weergeeft? Laatste update is iOS 18.7. Ik ben (nog) niet overgestapt naar iOS 26.
Vraag
•
Configuratie
74
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben momenteel aan het werk in het buitenland (buiten EU). Ik wil mijn simkaart overzetten naar een e-sim maar moet daarvoor verbinding maken met het Orange 5G netwerk. Aangezien ik buiten de EU ben, is dit aan zeer dure tarieven. Is er een andere manier (bv. via email,...) hoe ik mij e-sim kan ac
Vraag
•
E-sim
80
1
Sim kaart activatie via website werkt niet, mijn oude simkaart is kapot dus ik heb een nieuwe aangevraagd , nu ga ik dus naar waar ik mijn oud simkaart nummer en tel zie , staat er nieuw simkaart nummer ingeven , telkens ik dit doe komt er gewoon een sterretje bij mijn nieuw sim kaart nummer en krij
Vraag
•
Configuratie
71
1
0
Ik heb een iphone 16 met abonement bij jullie,maar hij is geblokkeerd, is dat in garantie
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
70
2
0
26/08/2025 Bestelling geplaatst Iphone 13 refurbished voor de dochter. 28/08 gebeld klantendienst nog geen Iphone ontvangen, kreeg meegedeeld deze zal u vandaag / morgen ontvangen. 2 u later mail u bestelling geannuleerd. Waarom? Weet ik op heden nog steeds niet kunnen ze niet meedelen, kunnen ze ni
Artikelen
•
Bestelling
77
7
0
Wanneer ik de eSIM wil activeren via de MyOrange App krijg ik keer op keer de melding dat mijn smartphone met WiFi verbonden zou zijn. WiFi en zelfs Bluetooth staan nochtans uit op het toestel. hoe los ik dit probleem op, zodat ik de eSIM kan activeren? Toestel: iPhone 16 Pro iOS 18.5 alvast bedankt
Vraag
•
E-sim
89
2
0