Ik gebruik naar grote tevredenheid in ons buitenverblijf al een tijdje een surf extra card, met name in mijn vroegere Huawei flybox. Dat is echter al een redelijk oud toestel (+ 6 jaar) en intussen heeft Orange ook 5G geïntroduceerd (heb ik op mijn smartphone). Vandaar mijn vraag of iemand mij een 5
Vraag
•
Suggestie
781
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Door een technisch probleem met mijn smartphone is mijn SIM kaart geblokkeerd geraakt. Ik heb mijn PUK code nodig, en die zou ik online moeten kunnen vinden (er staan enkele voorbeelden op dit forum), maar bij mij lukt dit niet. Onder Mijn Toestellen zie ik volgende keuzes: De diefstal van mi
Vraag
•
Configuratie
5.4K
4
0
0
Dag iedereen vandaag installateur langs geweest en decoder aangesloten. ik kan van zenders enkel canvas en vrt1 zien, bij andere krijg ik foutmelding D102 hoe kan ik dit oplossen? gr Ken
Vraag
•
Configuratie
1.5K
4
0
Hallo, Kan er iemand mij misschien helpen. Ik wil naar mijn mama een sms sturen maar de sms wilt niet sturen en dan komt er op kan sms niet verzenden met orange b fout 0. Misschien is het wel handig om erbij te zeggen dat ik mijn sim kaart uit mijn gsm had gehaald voor te gebruiken in mijn smartwatc
Vraag
•
Configuratie
1.5K
3
0
0
Ik kreeg gisteren een mail van orange waarbij ze me esim aanraadden. Ik deed de aanvraag via de app zoals in de mail stond, maar dat werkte niet. ik heb dan gebeld en er werd een service ticket aangemaakt. Toen werkte mijn fysieke sim nog wel. Vanmorgen kreeg ik een mail waarin staat dat de aanvraag
Vraag
•
E-sim
4.2K
2
0
0
Sinds een tweetal weken hebben wij wat problemen met onze internetverbinding. Hoewel we steeds verbonden blijven met het WIFI-signaal (dus alle streepjes vol), valt het internet zowat elke 10 minuten weg, dit gedurende 30 seconden. Daarna wordt de verbinding hersteld. Na contactopname met Orange heb
Vraag
•
Configuratie
3.8K
3
0
Sinds eergisteren zit ik met het probleem dat ik geen berichten kan ontvangen/zenden, niet meer gebeld kan worden/zelf bellen en niet meer op mijn mobiel internet kan. Toen ik wilde kijken op de orange app kon ik mij enkel inloggen via een code dat per sms gestuurd wordt, maar aangezien ik niets van
Vraag
•
Configuratie
974
2
0
als we s'avonds gaan slapen,en we rond de middag erna tv willen kijken,moeten we telkens opnieuw zowel tv-modem als internetmodem opstarten! die hebben zich tijdens de nacht vanzelf uitgeschakeld! probleem is dat het een deelwoning is(paar maanden per jaar),en dus ook de huurder die gebruik maakt va
Vraag
•
Configuratie
575
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik wil mijn voicemail opnieuw inspreken (Iphone 11), maar ik weet niet hoe?
Vraag
•
Configuratie
1.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Orange blokkeerde de uitgaande gesprekken op al onze toestellen. Facturen zijn betaald. Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik kan natuurlijk niet bellen naar Orange... Peter
Vraag
•
Configuratie
3.7K
5
0