Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Cashback Xiaomi 13t pro

Hallo, Ik kocht een Xiaomi 13t pro met 99 euro cashback, ik heb volgens Orange alles goed aangevraagd, maar Xiaomi laat niets weten, zij moeten die cashback geven. Orange zei van de leverancier van Xiaomi België te contacteren, maar vindt daar nergens geen gegevens van ( kijk foto) geen telefoonnumm

Vraag

• 

Configuratie

1.2K

1

0

0

• Hasselt shop medewerkers

Vandaag langs geweest in de shop in Hasselt. Ik was de enige klant voor 3 medewerkers. Alle tijd om geholpen te worden zou je denken, maar de medewerker die me hielp wou me precies zo snel mogelijk buiten en wilde helemaal niet luisteren naar mijn vraag. Deze medewerker werd ook opvallend snel agres

Vraag

• 

Configuratie

549

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

iemand toevoegen

Hallo Graag voeg ik mijn vriend toe aan mijn abonnement (internet + gsm). Hij zelf is ook al klant bij Orange. Bedankt

Vraag

• 

Suggestie

626

1

0

Sms foutcode 2

Sedert vandaag krijg ik, kort na het versturen van een sms, telkens de melding 'kan bericht niet verzenden via orange b fout 2'. Contact staat al jaren in gsm, toestel al herstart. Ontvanger krijgt sms wel aan (2× zelfs). En in mijn berichten staat dan probleem bij sturen. Iemand een idee wat het pr

Vraag

• 

Suggestie

4.4K

3

0

• M-services

Hallo Ik heb recent een nieuwe gsm, en na enkele uren krijg ik steeds dezelfde melding synchroniseren van M-services, dit is een app dat via je sim kaart gekopieerd word op je gsm (sim Toolkit), en niet verwijderd of stoppen kan. Hoe kan ik deze meldingen laten stoppen

Vraag

• 

E-sim

1K

1

0

0

• Ondersteuning Femtocell 3G afschakelen van 3G

Wat zijn de gevolgen voor de 3G Femtocell na het afschakelen van 3G? Tot wanneer gaan deze (oude) 3G Femtocellen blijven functioneren?

Vraag

• 

Configuratie

695

1

0

0

Priveenummers blokeren

Ik krijg regelmatig oproepen van priveenummers, het is steeds om iets aan te smeren. Is er een mogelijkheid om die te blokkeren?

Vraag

• 

Configuratie

1.6K

2

0

0

• Esim sim card number

Hi there, I have an esim of Orange and would like to know the number of that esim. I suppose once transferred to esim the number on the physical sim card does not apply to my mobile number anymore. I searched and try iccd number but it doesnt seem correct either. Does anybody know where can I find t

Vraag

• 

E-sim

3.1K

1

0

0

• Opzegging Orange abonnement

Beste, Omwille van zijn overlijden heb ik het volledige abonnement van mijn vader moeten opzeggen. Tv, internet, gsm en vaste lijn. Echter via telefoon en mail krijg ik geen antwoord op welke onderdelen ik allemaal moet retourneren (was niet aanwezig bij installatie). Ik kon makkelijk modem en decod

Vraag

• 

Configuratie

3.5K

2

0

0

Normale sim werkt niet na Esim activatie

Ik was e sim ingesteld op een iphone en nu mijn normale sim werkt helemaal niet. Hoe gaat die nu wel werken?

Vraag

• 

E-sim

2.8K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten