Geaccepteerde oplossing
Beste, Is het al mogelijk om een eSim te verkrijgen voor smartwatch? Ik heb een abonnement via het werk voor smartphone en wens ook een eSim voor hetzelfde nummer of eventueel data te koppelen aan smartwatch. Bij concurrent telenet is dit geen probleem aangezien dit eenvoudig in te stellen was bij m
Vraag
•
E-sim
4.3K
2
0
Hallo Ik heb voor mijn dochter een nieuwe simkaart gekregen voor in een Samsung gsm. Nu heb ik nog steeds na weken nog geen melding gekregen van activatie. Heb al vanalles geprobeerd maar Sim kaart raakt blijkbaar niet geactiveerd. Iemand die mij kan helpen? groetjes
Vraag
•
Configuratie
954
2
0
Geaccepteerde oplossing
De Tijdloze op kanaal 863 is momenteel radio 1???
Vraag
•
Configuratie
555
1
0
0
Hallo iedereen Op vrijdag 26 mei heb ik dankzij een speciale actie van Orange een Iphone 14 plus kunnen bestellen met abonnement. In mijn bevestigingsmail staat dat het toestel geleverd zou worden binnen 48 uur (2 werkdagen) door Ceva. Het toestel werd niet binnen de 2 werkdagen geleverd. Dinsdag 30
Vraag
•
Promo
1.6K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, idereen Mijn digicorder valt uit. Wat kan ik doen? Grts
Vraag
•
Configuratie
1K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, ik heb een vraagje, Zijn er mensen onder jullie die zowel een Apple als een Samsung hebben gehad? ZOJA? --> WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN IOS? --> NADELEN IOS? --> VOORDELEN ANDROID? --> NADELEN , heb ik al meegemaakt! - prijs/ kwaliteit? - duurzaamheid? - evolutie? - foto's? - bemerking
Vraag
•
Configuratie
919
2
0
Beste, Zijn er mensen die soms ook een fabrikage probleem hebben en het toestel opnieuw teruggestuurd moet worden? Weten jullie dat het gewoon toetsen naar fabricageinstellingen onvoldoende is? Ik heb gemerkt dat mijn ene toestel die defect is, en een app had, ik die app niet meer kan gebruiken omda
Vraag
•
Configuratie
540
0
0
0
Hallo , Ikben al 6 jaar klant bij orange en altijd tevreden tot dat ik op 07 / 04 / 2023 een smartphone ging bestellen met abonnement maar heb geen enkele mail gekregen ivm betaling of bestelling. Ik heb toen de klantendiesnt gebeld en volgens hun heb ik niets besteld maar het geld is wel van mijn r
Vraag
•
Bestelling
1.5K
3
0
0
Ik heb een Samsung galaxy watch 5 LTE/4g die ik graag zou koppelen aan mijn gsm abonnement maar dat lukt niet. Ik heb al contact opgenomen met Samsung zelf maar die lieten mij weten dat dat normaal wel zou moeten lukken en ik anders contact moet opnemen met Orange. Iemand die mij kan helpen?
Vraag
•
E-sim
4K
2
0
0