Ik heb 9 juli een telefoon bestelt bij Orange en hij is nogsteeds niet aangekomen. Telkens als ik naar de klantendienst bel wordt er gezegd we starten een dossier
Artikelen
•
Abonnement op afbetaling
100
3
0
Hallo, Privé heb ik 2 GSM's besteld met de promo in combinatie met een abonnement. De bedoeling is om over te stappen van mobile vikings naar Orange. Ondertussen zijn we 2 weken verder... 672uren in plaats van de 48uren die ze beloven op de website. Nergens krijg je info over je bestelling. Niet via
Vraag
•
Levering
48
0
0
bpoost is langs gekomen heeft het pakje aan de deur gelegt maar het pakje was leeg
Vraag
•
Levering
82
2
0
Waarom kan ik met Orange niet betalen via sms aan premium nummers?
Vraag
•
Gebruik
45
2
0
Bellen vanuit buitenland lukt niet. Data roaming ligt aan
Vraag
•
Configuratie
127
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Als u belt voor problemen krijgt u vriendelijk antwoord en wordt het probleem meteen opgelost.
Vraag
•
Configuratie
140
1
0
waar of hooe kan ik na 10jaar klant te zijn mijn verouderde modem,digibox en afstandbediening wisselen en is dit kosteloos?
Vraag
•
Suggestie
181
2
0
Hallo allemaal ik heb een probleem. Ik zal graag mijn eigen router achter de orange modem willen zetten. daarvoor heb ik de orange modem ook in bridge mode gezet. maar als ik dan mijn eigen router op poort 4 van de modem aansluit krijgt mijn eigen router geen ip-adres toegewezen. de router dat ik he
Vraag
•
Configuratie
777
3
Kan er iemand vertellen wat het merk en typenummer van de huidige Orange TV Box 2024? Ik zou deze nodig hebben om mijn samsung tv remote te koppelen. Alvast bedankt.
Vraag
•
Configuratie
381
2
0
0
5000 gebeld: gewoon inloggen meneer. Met welke gegevens? Waar? Wat? Wie? Iemand hier dat beter kan helpen dan de nimwits op 5000?
Vraag
•
Configuratie
462
2
0
0