In december kocht ik in de Orangewinkel een Iphone 15 en kocht daarbij een screenprotector van 30 euro. Als ik deze binnen het jaar liet vervangen zou het mij maar 5 euro kosten. Nu 8 maand later wil ik deze laten vervangen en zijn de regels blijkbaar veranderd waardoor het nu altijd 30 euro kost. I
Aankondiging
•
Restwaarde
70
3
0
Ik probeer al een paar dagen mijn fysieke simkaart naar eSim te omzetten. In de Orange app is er een optie om dit te doen maar de app blijft maar neuten dat ik verbonden ben via Wifi, ook wanneer ik verbonden ben via 5G. Heeft iemand anders dit meegemaakt?
Vraag
•
Configuratie
132
6
0
Beste, Heb vandaag mijn nieuwe simkaarten ontvangen. Hoe kan ik weten welke simkaart gekoppeld is aan de gsm nummers.
Vraag
•
Configuratie
64
3
0
Ik wil mijn nieuwe one+open gaan gebruiken maar heb enkel een e-sim op mijn oude oppo. Nu lukt het niet om deze over te zetten. Al verschillende x naar klantendienst gebeld maar geen oplossing. Wie kan mij helpen? alvast bedankt
Vraag
•
Configuratie
42
2
0
Geaccepteerde oplossing
beste, sinds verleden week wordt in contant opgebeld door verschillende ,maar da, werd en niets ingesproken, gisteren terug opgebeld door nr en dan werd er iets ingesproken dat er 1240€ afgehaald was van rekening en dat ik moest terug bellen,(wat ik NIET gedaan heb )en deze morgend terug gebeld door
Vraag
•
Tips & Tricks
101
6
0
Ik heb op 25/7 een gsm besteld online, maar heb sindsdien nog niks ontvangen of gehoord. Heb al meerdere keren gebeld naar het nr 5000, maar daar werd iedere keer de telefoon afgeduwd. Heb vandaag eens geprobeerd een bericht te sturen via facebook, maar nog geen antwoord. Dus iemand een idee waar ik
Vraag
•
Levering
107
4
0
Ik ben zeer blij dat ik mijn gsm heb aangekocht via abonnement, je hoeft niet meteen volle pot te betalen en hebt voor 9 euro met abonnement een nieuwe telefoon. En super tevreden van mijn Samsung a55!
Artikelen
•
Abonnement op afbetaling
71
1
Hallo Op 23 juli had ik online een gsm besteld en zou binnen de 48 uur geleverd worden. Tot vandaag nog altijd niks ontvangen. De klantendienst gebeld en die vinden geen bestelling terug Nu heb ik ook al paar keer gemaild maar krijg niks reactie Nu is mijn vraag of de bestelling toch volledig geannu
Vraag
•
Bestelling
65
1
0
Ik heb al een hele tijd last van voicemailberichten die pas dagen of zelfs weken later plots in groep op mijn telefoon verschijnen - ik krijg er ook geen meldingen via sms over. Ik heb mijn instellingen via 5555 gecontroleerd en zou er normaal gezien wel een melding voor moeten ontvangen via sms tel
Vraag
•
Configuratie
70
4
0
Ik heb mijn voicemail ingesteld met standaard begroeting maar als er mij iemand belt, blijft mijn gsm rinkelen en gaat niet over op voicemail. Via 5555 is alles ingesteld. De telefoon instellingen staan ook goed. Visual voicemail kan blijkbaar niet want telkens ik het aanvink, gaat het automatisch t
Vraag
•
Configuratie
123
2
0