Mijn sim-kaart is geblokkeerd en die pukcode die ik terugvind in mijn klantenzone is ook reeds 6x geweigerd. Ik ben momenteel in het buitenland dus ik kan momenteel niet bellen. Hoe krijg ik dit opgelost ?
Vraag
•
E-sim
1.4K
1
0
0
Hallo , Ik heb in december 2021 mijn gsm samsung s20 fe gekocht en aan het afbetalen , kan ik nu een andere gsm kopen en dat abonnement opzeggen zodat ik de gsm niet meer hoef afbetalen of? Als iemand me kan helpen?
Vraag
•
Configuratie
707
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik was voor enkele weken op reis en ik had mijn simkaart verwisseld met een buitenlandse simkaart. Nu zou ik graag toegang krijgen tot de berichten dat zijn toegekomen op mijn originele simkaart terwijl ik in het buitenland zat en dus een andere sim had. Is dit mogelijk of niet?
Vraag
•
Configuratie
1K
1
0
0
Hoe kom ik aan het simkaartnummer van mijn Esim? ICCID klopt niet. Ook al een Sim swap naar een gewone Sim gevraagd via klantenzone week geleden maar die wilt maar niet aankomen (2 werkdagen zeggen ze dan).
Vraag
•
E-sim
8.2K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Goeiemorgen, Ik zit met een toestel dat enkel via 2.4ghz wifi werkt en moet bediend worden via mijn smartphone. Via de router kiezen de meeste toestellen zelf voor een van beide (2.4 of 5 ghz) dus mijn smartphone werkt via 5ghz en maakt daarom geen verbinding met die robot. Bij telenet had ik zoiezo
Vraag
•
Configuratie
1.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een iPhone 12 en krijg het volume voor de beltoon niet luider. Ik heb al geprobeerd met de schuif toets maar het blijft redelijk stil. Iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing? Alvast bedankt
Vraag
•
Configuratie
903
1
0
0
Wij hebben een programma geprogrammeerd ncis en daar staat een rood uitroepteken bij. Wat wilt dit zeggen
Vraag
•
Configuratie
992
1
0
0
Ik heb mijn pin 3x verkeerd ingegeven en vind mijn kaartje niet meer. Hier staat overal dat je dit kan vinden in de my orange app maar ik vind dit nergens terug. Bij mij staat er nergens toestellen,…. help!
Vraag
•
Configuratie
1.1K
3
0
0
Beste community leden, Ik heb in november een flybox abbonement aangeschaft met een flybox die een vriend nog had liggen. Ik was tevreden maar dan net na afsluiten heb ik de prijswijzigingen doorgekregen van Orange, en het flybox abonnement was het enige die verhoogt in prijs maar niet in dienst. Na
Vraag
•
Configuratie
2K
4
0
0