Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Sms’en naar Zweeds nummer lukt niet

Ik kan dus geen berichten sturen naar een Zweeds nummer. Heel vreemd, want kan er wel naar bellen en zij kunnen mij wel sturen, maar telkens ik een bericht wil verzenden, komt er op bericht versturen mislukt. Heb al alle instellingen bekeken en ook mijn limiet buiten de bundel (dat is dus geen probl

Vraag

• 

Configuratie

1.6K

1

0

0

• Toestel vindt wifi niet

Ik heb een digitale fotokader gekocht. Ik moet deze koppelen aan mijn wifi, maar mijn wifi wordt niet gevonden op deze fotokader. Wanneer ik verder opzoek waarom dit kan zijn krijg ik dit... Wat nu ?

Vraag

• 

Configuratie

1.1K

2

0

• Retour sturen materiaal - boete €260

Mijn pakketje met het terug sturen van de materialen is iets te laat aangekomen. Ik heb een boete van €260 gekregen, maar krijg is deze €260 wel terug zodra ze de materialen effectief ontvangen hebben?

Vraag

• 

Configuratie

870

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Tv app

De koppeling van de Orange tv app werkt niet ???

Vraag

• 

Configuratie

1.7K

2

0

0

• Kan ik een nieuwe simkaart activeren in het buitenland

Kan ik een nieuwe simkaart activeren in het buitenland (in dit geval Thailand - buiten Europa)? Sim-kaart wordt mij tevens toegestuurd.

Vraag

• 

Configuratie

996

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Surf extra card met tpmifi

Ik heb 1surf extra card in een Tenda router en dat is insteken en die werkt. Nu via een ander gsm nr. nog 1 geactiveerd voor een TP mifi en deze heeft gewoon 4g ontvangst de app geïnstalleerd en via de laptop de link. Nu u raad het al geen internet,verschillende apn ingesteld maar niets. Het forum d

Vraag

• 

Configuratie

3.6K

1

0

0

• Pin met 6 cijfers gezocht

Hallo iedereen, Ik kan niet meer in mijn gsm Huawei. Mijn pin heeft 4 cijfers. Moet ik elke keer induwen dus er is geen vergissing mogelijk. Ken ik goed genoeg na 20 jaar dezelfde code te gebruiken. Nu vraagt hij ineens een 'pin' met 6 cijfers, geen idee wat dat zou zijn.Heb deze gsm al 3 jaar en no

Vraag

• 

Configuratie

1.7K

2

0

0

• 5G op pixel telefoons

Zullen de Google pixel telefoons toevoegd worden aan de lijst om 5G te kunnen gebruiken ? Is wel stom want in alle omringende buurlanden is het mogelijk, enkel in België niet. Mvg

Vraag

• 

Configuratie

2.9K

6

0

0

• Kan een nummer niet bellen

Sinds kort kan ik 1 bepaald nummer niet meer bellen en sms'en. Dat nummer kan mij wel bellen en sms'en zonder probleem. Ik heb geen idee hoe dit zo plots is gebeurd.

Vraag

• 

Levering

3.8K

2

0

0

• Pin vergeten + pin&puk kaart kwijt + geen toegang tot My Orange

pin vergeten & vorige maand portemonnee gestolen met het pin&puk kaartje in al even geen toegang tot my orange & kan dat nu niet opnieuw installeren want m’n simkaart is vergrendeld wat nu?

Vraag

• 

Configuratie

1.5K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten