We slagen er niet in om tv panasonic lx650 te koppelen aan afstandsbediening orange. We kregen steeds opmerking dat koppeling niet gelukt is. (met automatische modus) Bestaat er ook een manuele modus, en zo ja, waar vinden en starten we deze ?
Vraag
•
Configuratie
996
2
0
Hallo, Ik heb mij Wifi Mesh orange aangeschaft. De beide lichtjes werken zowel boven als beneden en dus geconnecteerd . Maar als ik boven op de kamer wifi wil proberen , heb ik maar weinig signaal. Eigenlijk hetzelfde als ik geen wifi mesh zou hebben. Dus ik denk dat er iets verkeerd gegaan is. Kan
Vraag
•
Configuratie
1.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Vandaag mail gekregen van Orange vanuit een volledig correct Orange mail adres met de tekst die je hieronder kan lezen. Ik heb nooit mijn diensten opgezegd, in mijn klantenzone staat alles nog mooi zoals het hoort en een decoder heb ik nooit gehad (Love Duo). Heb met orange een chat opgezet via Twit
Vraag
•
Suggestie
1.8K
3
0
0
Wilde net mijn SIM kaart activeren. Ik vul het nummer van de SIM in dat op begeleidende brief staat en mijn e-mail, krijg melding "Sorry, kunnen SIM kaart niet activeren. Kijk bovenstaande gegevens na". Zonder meer. De gegevens zijn bij mijn weten juist, wat is er nu weer aan de hand ? Kan niks ande
Vraag
•
Levering
1.2K
2
0
0
Hallo, ik moet mijn box 2 a 3 keer per maand resetten omdat ik geen beeld krijg, heeft er iemand een idee waarom ? Na reset is het opgelost maar dit is toch niet de manier van werken denk ik.
Vraag
•
Configuratie
1.6K
2
0
0
Wij hebben een Smartwatch gekocht voor onze dochter haar kerst. Hiermee kan ze telefoneren, telefoons ontvangen, berichten sturen, ... Nu krijgen we deze horloge totaal niet in orde omdat we problemen hebben met het verkrijgen van de registratie code. Uiteraard hebben we reeds meerdere berichten ver
Vraag
•
Configuratie
1.7K
1
0
0
Goedemorgen iedereen, verleden maand hebben wij besloten "kabelknipper" te worden. Wij zijn sinds 5 jaar LOVE trio. We houden wel internet en de 2 zwaarste GSM abbo's Vóór ik de decoder heb teruggestuurd, heb ik eerst naar Orange gebeld met de vraag of ik de tv app kan blijven gebruiken. Nu mag dit
Vraag
•
Configuratie
2.3K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Na enkele uren tv kijken krijg ik de melding, "Bent U nog aan het kijken?". Moet dan op de "ok" knop drukken om verder te kijken. Hoe kan ik dit uitschakelen? Welke instelling? Many thnx Guy
Vraag
•
Configuratie
1.9K
2
0
0
Mss niet de juiste plaats om deze vraag te stellen, maar doe het toch 😂. Ik moet meermaals per dag inloggen op fb, sessie wordt altijd afgemeld. App al opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft zich voordoen. Nog iemand die hier last van heeft, en of iemand die hier een oplossing voor heeft
Vraag
•
Configuratie
945
2
0
0