Ik wacht al enkel dagen op mijn aansluiting en de bestelde smartphones. Er was beloofd voor 19u besteld de dag erna geleverd. We zijn al verder en het zelfs nog niet verwerkt! Ik breng dan nog 3 nieuwe abonnementen aan! Met gevolg dat er 2 keer betaald zal moeten worden, bij Orange en Telenet! Ik sp
Vraag
•
Levering
1.3K
2
0
0
Op onregelmatige ogenblikken begint mijn box te klingelen met hels geluid. Afzetten is de enige oplossing. Alles weer normaal bij het terug aanzetten. Wat is het probleem?
Vraag
•
Configuratie
2.5K
2
0
0
In de jaren 50 tot 70 hadden mensen analoge tv, een soort kabel met tv signaal, coax kabel die kwam van de straat en liep rechtstreeks naar de televisiemachine vanaf de jaren 60 begonnen mensen meer als 1 tv te kopen, maar betaalden maar 1 aansluiting de coax werd gesplitst fantastish, 2 tvs Vanaf d
Vraag
•
Suggestie
1.6K
2
0
De iPhone refurbished die ik vorig jaar kocht bij mijn abonnement is na twee uur volledig plat. Kan hem bijna niet meenemen een dag weg zonder bij te laden. Dit had hij al vanaf ik hem had. Ik heb hem nu 4 maanden. Toch niet normaal?
Vraag
•
Configuratie
1.1K
3
0
Hallo, Ik stuur naar een ander orange gsm nr “goedemorgen “ maar ipv 7u komt dit pas om 10u of later aan … maar als ik dan tijdens de dag berichten stuur komen ze wel direct toe. Andere mensen die naar dat nr sturen hebben géén problemen.
Vraag
•
Configuratie
1.3K
3
0
0
Hallo Ik vraag me af als ik de modem die orange voorziet kan vervangen door een andere die ik zelf aankoop. Is dit mogelijk? Alvast bedankt
Vraag
•
Configuratie
2.6K
2
0
0
Révélation (Surlignez pour lire)Ik heb nog steeds geen verbinding met mijn flybox. Blijkbaar moet ik het opnieuw opstarten, heb het net gedaan, maar nog steeds brandt het wifi-lampje niet. Voor het opnieuw opstarten moet ik toch gewoon dat knopje op de flybox even indrukken?Ik heb nog steeds geen ve
Vraag
•
Configuratie
1K
1
0
0
Ik heb sinds kort de nieuwe orange tv box. Mijn geluid loopt niet meer synchroon bij tv kijken /vrt nu / ... Als ik vrt nu kijk en stream via de gsm naar onze chromecast loopt alles wel mooi synchroon. Maar als ik dus de tv box gebruik niet. Het is dus echt de tv box die dit probleem geeft.
Vraag
•
Configuratie
6.7K
6
0
0
Dag allen Gisteren is de Orange installateur langs geweest bij mij voor internet en tv in een nieuwbouwhuis. Alles is aangesloten, wifi werkt, de tv ontvangt ook wifi dus dat is goed. Echter geven mijn coax-kabels geen signaal. Als ik zenders zoek geeft dit geen resultaat. Er liggen internet- en coa
Vraag
•
Configuratie
3.7K
2
0
0
Ik krijg mijn betaler badge niet al ben ik al jaren klant en ben ik al lang een goede betaler. Dit is van de thank you app. Iemand idee hoe ik dit kan oplossen
Vraag
•
Configuratie
1.4K
2
0
0