Beste Kan iemand mij helpen ik heb een binnencamera die ik niet kan installeren ik denk dat dit aan orange ligt .Mijn dochter heeft hem geïnstalleerd bij haar thuis en op 2 min was het klaar zei heeft telenet.Iemand die weet of daar het probleem bij ligt en wat kan ik doen .
Vraag
•
Configuratie
1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb om te proberen eens de E sim van mijn apple XS max geactiveerd. Het is toch niet wat ik er van verwacht had en zou graag terug gaan naar een oud fysiek simkaartje. Ik heb een nieuw simkaartje aangevraagd maar ik krijg deze niet geactiveerd op de Orange website. Is dit normaal? Kan ik terug ga
Vraag
•
Configuratie
2.8K
2
0
0
Ongeveer 3 dagen geleden heb ik een iPhone besteld via orange waarbij dat er vermeld stond dat binnen de 48u geleverd ging zijn via Ceva. Na 3 dagen nog steeds geen gsm of zelfs een tracking code ontvangen.
Vraag
•
Levering
3.1K
3
0
0
Extra info die ik op mijn gsm krijg is: Dit netwerk blokkeert versleuteld DNS verkeer. De namen van websites en andere servers waar ja apparaat toegang toe heeft op dit netwerk worden mogelijk bewaakt en opgenomen door andere apparaten op dit netwerk. Is deze melding erg? Kan ik instellingen aanpass
Vraag
•
Configuratie
2.5K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, Ik heb een Xiaomi Note 10 pro en heb het probleem dat lange sms berichten automatisch worden verstuurd als mms bericht. Ik had liever aparte sms-berichten gezien wanneer de tekst te lang word. Ik probeerde al verschillende aanpassingen bij instellingen zoals niet meer automatisch det
Vraag
•
Configuratie
6.3K
3
0
0
Hallo, Volgens https://www.orange.be/nl/blog/esim-belgie-alles-weten#Smartphones%20die%20eSIM%20ondersteunen%20in%20België kunnen bestaande klanten via de MyOrange app wisselen voor een e-sim. ("Als bestaande klant kan je alles regelen via de MyOrange-app") Ik kan die mogelijkheid niet vinden, weet
Vraag
•
E-sim
2.5K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik ben mijn puk en pin code kwijt! Waar kan ik via internet geholpen worden? Mvg
Vraag
•
Configuratie
6.5K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb al een abbonement bij orange maar nog geen gsm, kan ik nog een gsm erbij nemen?
Vraag
•
Configuratie
1.9K
4
0
0
Hallo in heb een prepaidkaart in een gpstracker zitten, maar nu weet ik niet welk saldo er nog op de kaart staat. Weet iemand hoe ik dit kan controleren zonder dat ik de simkaart uit de tracker moet halen? groetjes Peggy
Vraag
•
Configuratie
3.9K
2
0
0
Ugh allemaal! Samsung heeft zijn nieuwe juweeltjes uitgebracht: de Samsung Z Fold 3 en de Samsung Z Flip 3! Onze bloggers hebben de positieve en negatieve punten van elke smartphone samengevat! 🙂 Voor de Z fold 3 klik hier en voor de Z Flip 3 mag je hier klikken! En jij wat denk jij? Zijn de flipho
Vraag
•
Configuratie
4.1K
6
0