Sinds enkele weken kan ik door een bepaalde persoon niet meer opgebeld worden. Als deze persoon me probeert te bellen krijgt hij meteen mijn voicemail te horen. Als hij geen voicemail inspreekt, krijg ik ook geen melding van een gemiste oproep op mijn smartphone (Samsung Galaxy S21 FE). Heel vervele
Vraag
•
Configuratie
2.2K
2
0
0
Is een one plus een goede gsm? En is deze handig in gebruik met een abonnement van Orange?
Vraag
•
Configuratie
2.5K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een Go Plus abonnement en wil graag een tweede telefoonnummer nemen om voor mijn werk bereikbaar te kunnen zijn op een apart telefoonnummer. Mijn smartphone heeft plaats voor een tweede simkaart, dus dat moet lukken. Ik wil dit werk-telefoonnummer wel graag op mijn huidige abonnement erbij ze
Vraag
•
Configuratie
4.4K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Wat is een green phone juist? Mvg Lies
Vraag
•
Configuratie
2.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik vind mijn persoonlijke hotspot niet meer terug. Ook de instellingen om bv een naam en paswoord in te geven zijn verdwenen. Hoe los ik dit op? Ik heb al eens hard reset gedaan en netwerkinstellingen gewist. Maar graag alle mogelijke oplossingen op een rijtje dan kan ik deze 1 voor 1 afgaan. Help!
Vraag
•
Configuratie
2.2K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, 15 januari is mijn bereik weggevallen op mijn simkaart. 16 januari ben ik een nieuwe simkaart gaan halen in de orange shop. Dit zou binnen 2 uur geactiveerd zijn: geen succes. 17 januari vertelde de helpdesk me dat dit aan mijn gsm zou liggen: nieuwe gsm gekocht: geen succes 18 januari zei de
Vraag
•
Configuratie
3.7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik ben hier pas nieuw, en ben wanhopig op zoek naar een hulp. Voor het eerst. Ik ben al 20 jaar klant bij Mobistar, en dan Orange. Met hetzelfde nummer en enkele opties zoals een extra surf-kaartje voor de tablet. Uiteraard steeds de factuur correct betaald. Maar plots, zonder aanleiding, zon
Vraag
•
E-sim
2.6K
3
0
0
Hallo allemaal, Hebben er nog leden eens last gehad van een Samsung galaxy, in mijn geval een J5, die totaal niet meer opstart? Het toestel zelf is 4,5 jaar oud, ik had het toestel laten opladen, toen ik wou zien hoe laat het was deze ochtend bleef het scherm zwart. Ondertussen heb ik al de aan/uit
Vraag
•
Configuratie
3.2K
7
0
Geaccepteerde oplossing
Er staat, doe microkaart er in, dus ik steek het in die gat en dan komt het er moeilijk uit, en het toestel herkent het niet? hoe diep moet het zelfs in en van welke kant?
Vraag
•
E-sim
2.6K
2
0
0