Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Nieuwe simkaart

Ik heb via de orange app een nieuw abonnement voor mijn dochter besteld. Sim kaart is vandaag toegekomen, maar ik kan deze niet activeren. Iemand tips?. Alvast bedankt

Vraag

• 

Bestelling

99

2

0

• Omzetting abonnement blokeert GSM nummer

Na bevestiging via email van omzetting van abonnement (van business naar small in oktober) door Orange werd mijn nummer plots vandaag geblokkeerd met de melding dat ik moet bewijzen dat ik het ben om mijn prepaid (die ik dus niet heb) te activeren. Naar Orange bellen lukt dus niet meer voor support.

Vraag

• 

Gebruik

49

1

• Bestelling

Goedemorgen Ik heb op 29 oktober een bestelling gemaakt een iphone 16, ik heb die besteld voor 19u normaal zou die de dag erna al gestuurd worden maar ik heb nog geen e-mail gekregen en het is al ondertussen 3 november… Dit is mijn klantnummer xxxxxxx En dit is mijn bestelling nummer xxxxxx ik zou g

Vraag

• 

Bestelling

55

1

0

• Visual voicemail met shape corporate

Waar kan in de optie vinden om visual voicemail te activeren met een shape corporate pakket? Ik vind deze niet terug in de app. bedankt

Vraag

• 

Configuratie

50

1

• Samsung Galaxy S24 Ultra & Samsung watch ultra 2025 esim

Hallo, Ik heb sinds deze week mijn nieuwe watch ultra (2025 versie). Ik werk ook met een e-sim in mijn S24 ultra. Nu lukt het mij niet om de watch op het abonnement te zetten die mijn telefoon gebruikt. Als ik in de Wearable app naar Mobiele abonnementen ga dan krijg ik telkens de melding: Orange B

Vraag

• 

Abonnement op afbetaling

102

8

• smartwatch & Esim

Ik heb een nieuwe smartwatch aangeschaft met LTE aan boord dewelke voorzien is van een Esim. Alleen moet Orange dit dan wel ondersteunen. Momenteel is dat denk ik niet het geval. Zijn er plannen dat Orange dit in de nabije toekomst wel zal ondersteunen?

Vraag

• 

E-sim

83

1

• abonnement toevoegen aan mijn Smart watch

How can I add my subscription to my Smart Watch? I always get an error message. ▼ Spoiler

Vraag

• 

Configuratie

34

0

0

• Iphone17 abonnemnt

Ik zal graag iphone 17 willen bestellen met abonnemnt 99€ maar het lukt niet komt altijd fout melding iphone 17 256gb wit kleur

Vraag

• 

Bestelling

64

1

0

• Hoe 8850 opnieuw activeren na stop sms te sturen?

Hallo Ik heb per ongeluk 'stop' gesmst naar het nummer 8850 waardoor ik nu uitgeschreven ben van dit nummer. Ik krijg nu dus ook al mijn verificatie codes van paypal, etc, ... niet meer aan. Wat moet ik doen om dit weer actief te zetten? Zolang dit niet werkt kan ik dus geen diensten meer gebruiken

Vraag

• 

Tips & Tricks

41

3

0

• Datalek

Onzin verwijdert door Josette.

Vraag

• 

Tips & Tricks

50