Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Ik heb via de orange app een nieuw abonnement voor mijn dochter besteld. Sim kaart is vandaag toegekomen, maar ik kan deze niet activeren. Iemand tips?. Alvast bedankt
Vraag
•
Bestelling
99
2
0
Na bevestiging via email van omzetting van abonnement (van business naar small in oktober) door Orange werd mijn nummer plots vandaag geblokkeerd met de melding dat ik moet bewijzen dat ik het ben om mijn prepaid (die ik dus niet heb) te activeren. Naar Orange bellen lukt dus niet meer voor support.
Vraag
•
Gebruik
49
1
Goedemorgen Ik heb op 29 oktober een bestelling gemaakt een iphone 16, ik heb die besteld voor 19u normaal zou die de dag erna al gestuurd worden maar ik heb nog geen e-mail gekregen en het is al ondertussen 3 november… Dit is mijn klantnummer xxxxxxx En dit is mijn bestelling nummer xxxxxx ik zou g
Vraag
•
Bestelling
55
1
0
Waar kan in de optie vinden om visual voicemail te activeren met een shape corporate pakket? Ik vind deze niet terug in de app. bedankt
Vraag
•
Configuratie
50
1
Hallo, Ik heb sinds deze week mijn nieuwe watch ultra (2025 versie). Ik werk ook met een e-sim in mijn S24 ultra. Nu lukt het mij niet om de watch op het abonnement te zetten die mijn telefoon gebruikt. Als ik in de Wearable app naar Mobiele abonnementen ga dan krijg ik telkens de melding: Orange B
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
102
8
Ik heb een nieuwe smartwatch aangeschaft met LTE aan boord dewelke voorzien is van een Esim. Alleen moet Orange dit dan wel ondersteunen. Momenteel is dat denk ik niet het geval. Zijn er plannen dat Orange dit in de nabije toekomst wel zal ondersteunen?
Vraag
•
E-sim
83
1
How can I add my subscription to my Smart Watch? I always get an error message. ▼ Spoiler
Vraag
•
Configuratie
34
0
0
Ik zal graag iphone 17 willen bestellen met abonnemnt 99€ maar het lukt niet komt altijd fout melding iphone 17 256gb wit kleur
Vraag
•
Bestelling
64
1
0
Hallo Ik heb per ongeluk 'stop' gesmst naar het nummer 8850 waardoor ik nu uitgeschreven ben van dit nummer. Ik krijg nu dus ook al mijn verificatie codes van paypal, etc, ... niet meer aan. Wat moet ik doen om dit weer actief te zetten? Zolang dit niet werkt kan ik dus geen diensten meer gebruiken
Vraag
•
Tips & Tricks
41
3
0