Geaccepteerde oplossing
Ik had graag mijn instellingen bekeken van mijn Livebox cable Wifi 6 : = multigigabit/WiFi 6-kabelmodems van het merk Technicolor) en zo nodig wat wijzigingen in wachtwoorden aangebracht. Hiervoor zou de App Livebox Cable orange moeten dienen, maar deze zou geïntegreerd zijn nu in de Livebox Fiber.
Vraag
•
Suggestie
40
1
0
Ik heb sinds een tijdje een 1-tje staan op mijn app. Als ik de app van Orange open dan vind ik nergens terug waarvan de melding juist is. Heeft nog iemand dit probleem? Of waar kan ik het toch vinden?
Vraag
•
Restwaarde
26
1
0
Hi! Ik heb onlangs de magic 7 pro gekocht en kreeg hier een gratis tablet bij. Heb alle stappen goed en tijdig doorlopen en zou binnen 20 werkdagen de tablet krijgen. Aleen heb ik hier nooit meer iets van gehoord of een tablet ontvangen. Iemand dit ook meegemaakt?? En wie contacteer ik hierover?? Gr
Vraag
•
Bestelling
39
1
Ik kocht een gsm met abo en wou mijn nummer behouden.. we zijn nu ruim 2 dagen verder en mijn nummer is nog steeds niet actief. Wat kan het probleem zijn?
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
56
2
0
Ugh allemaal! Zoals bij elke lancering van een nieuwe iPhone, komen er vaak veel vragen in de community. Hier zijn alvast enkele nuttige info's 🙂
Vraag
•
Bestelling
202
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, kan ik een smartphone kopen via Orange en in 1x betalen? Of moet het maandelijks gedurende 2jaren aub?
Vraag
•
Promo
53
1
0
Beste Orange , ik heb mijn gsm nummer veranderd maar bij de Orange app heb ik nog mijn oude nummer. Ik weet niet hoe ik die moet veranderen.
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
46
1
0
Officiële oplossing
Beste ik hebt mijn bestelling gedaan wanneer kan ik die verwachten ?
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
55
2
0
Hello rond 1730 gebeld om simkaart te heractiveren woon momenteel in Spanje en simkaart werd gister geblokkeerd wegens diefstal gsm vandaag zou kaart geheractiveerd worden rond 19 u di echter niet gelukt wat moet ik doen?
Vraag
•
Gebruik
27
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik probeer al even de Visual Voicemail in te schakelen maar krijg dit niet toegepast. Ik heb een iphone 13 en heb het abonnement Go Plus bij Orange, in de app vind ik nergens iets terug om dit aan te zetten. Wie kan mij helpen?
Vraag
•
Tips & Tricks
65
1
0