Beste, sinds enkele dagen heb ik een e-sim geactiveerd. sinds dan valt om de haverklap mijn verbinding weg. In het begin startte ik m’n gsm opnieuw op, maar dat was te omslachtig. Nu heb ik bij instellingen een snellere manier gevonden door bij primaire lijn bij instellingen, dit even uit en terug a
Vraag
•
E-sim
74
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik verlaat mijn werkgever, maar behoud mijn nummer. Kan ik hetzelfde abonnement voortzetten als particulier?
Vraag
•
Bestelling
56
2
0
sinds verleden week krijg ik de melding dat het niet toegelaten is om met mijn telefoon, of die van mijnvrouw naar een belgisch nummer te bellen in griekenland, daar, 5 jaar woon ik daar, nooit problemen gehad, en nu dit>? de mensen waar ik naar bel wonen ook in griekenland en hebben een belgisch nu
Vraag
•
Suggestie
67
1
0
Gisteren in de shop info gevraagd over aankoop nieuwe smartphone. Samsung A56 kostte 199 Euro ( met korting ). Vandaag smartphone aangekocht, prijs 257 Euro! Bediende in Orangeshop kon de korting van gisteren niet meer aanbieden. Waar kan ik terecht voor een compensatie? 5000 Gebeld, die verwezen me
Vraag
•
Promo
53
2
0
Beste 25/11/2025 heb ik een toestel gekocht in Ieper met abonnement ik heb ook recht op een Xiaomi speaker twv €129. Probleem is dat dit niet lukt om deze aan te vragen. Ik heb een papier erbij gekregen met qr codes op als ik die scan kom ik uit op een pagina van Samsung. Je kan de speaker slechts a
Artikelen
•
Promo
46
1
0
Krijg elke dag tot wel 10 oproepen per dag van telefoon nummers uit Engeland, Finland , Spanje en Nederland. Elke keer blokkeer ik de nummers, maar toch blijven ze mij terugbellen op een ander nummer, wat ik ook dan gelijk blokkeer. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen?
Vraag
•
Buiten bundel
46
2
Ik bezit een esim en ik zou daarvan graag het esimnummer, zoals die van een fysieke sim kennen.( Ik bedoel niet de pin of punkcode) Maar ik vind die nergens . Kan iemand mij daarbij helpen?
Vraag
•
Gebruik
80
1
beste Ik heb een telefoon tweedehands gekocht. Deze telefoon werkte perfect. Achter twee maanden had ik geen service meer. Achter vele heen en terug communicatie met Telenet en lab 9 ben ik te weten gekomen dat mijn gsm op de blacklist is geplaatst. Ik denk dat de vorige eigenaar zijn abonnement nie
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
56
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik wil mijn eSIM overzetten van mijn iPhone 16 naar mijn iPhone Air. Het start wel op, maar blijft halfweg hangen. Dan krijg ik op de ene telefoon een foutmelding (time out) omdat de andere niet verdergaat.
Vraag
•
E-sim
86
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb twee GSM abonnementen met toestel + TV met internet maar ik ben van plan om mijn TV met internet op te zeggen. Kan ik dan mijn GSM abonnementen met toestel houden of moet ik dan meteen mijn resterende waarde van de toestellen betalen.
Vraag
•
Restwaarde
84
3
0