Toestellen and instellingen

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Kan niet bellen buiten België

“Ik ben in het buitenland, kan niet bellen, roaming staat aan, internet werkt. In de app zie ik alleen mijn producten, niet mijn abonnement. Kunt u uitgaand bellen inschakelen?”

Vraag

• 

Bestelling

94

1

0

• Problemen met eSIM activatie

Bij het instellen van mijn nieuwe iPhone 17 werd er gevraagd of ik het telefoonnummer wou overzetten op het nieuwe toestel. Ik heb dit geaccepteerd, maar blijkbaar betekent dit dat er een aanvraag wordt gedaan voor een eSIM. Mijn fysieke simkaart werd meteen geblokkeerd, maar de eSIM is nog niet gea

Vraag

• 

E-sim

63

2

0

• Officiële oplossing

Voicemail uitschakelen

Weet iemand of je bij Orange de voicemail volledig kan uitschakelen? Ik krijg soms meldingen terwijl ik liever geen voicemail gebruik.

Vraag

• 

Gebruik

90

2

0

• Officiële oplossing

Geaccepteerde oplossing

Voicemail uitschakelen

Hoe kan ik mijn voicemail uitschakelen.

Vraag

• 

Configuratie

321

4

• Mario willems

Ik ben klant maar werd eerst niet tegoei geholpen dus ik vroeg me gewoon af als ik hier kon geholpen worden of een tip kon krijgen bij deze laat ik weten dat ik nog steeds niet geholpen ben maar jullie hoeven hier niet op te reageren ik krijg de hele tijd onnodig mails binnen stuur liever niks als j

Aankondiging

• 

Abonnement op afbetaling

50

1

• Geaccepteerde oplossing

garantie smartwatch die bij aankoop gsmwas

is er ook garantie op je galaxy watch 6 die bij aankoop galaxy s24was want kan dit nergens vinden

Vraag

• 

Gebruik

33

2

0

• Inloggen webmail Telenet

Toen ik overstapte naar Orange, mocht ik mijn Telenet-emailadres houden. Dat is drie jaar geen probleem geweest , ook niet op mijn gsm. Een paar weken geleden kon ik via het teleneticoon op mijn smartphone mijn mails niet meer openen. Dus icoon verwijderd en via de url. Sinds kort lukt het ook niet

Vraag

• 

Gebruik

139

2

• Alternatief Flybox MiFi met QoS instelling

Ik zoek een alternatief voor de Flybox met QoS instelling mogelijkheid. Om data bundel verbruik te beperken in onze vakantiewoning. Met 4K streaming is de bundel te snel op.

Vraag

• 

Gebruik

87

1

0

• SIM kaart

Sim kaart is na 4 werkdagen nog niet geleverd welke actie kan ik ondernemen om dit op te lossen aub?

Vraag

• 

Levering

62

2

• Geaccepteerde oplossing

Toestel met abonnement

Waarom kan ik geen toestel met abonnement krijgen

Vraag

• 

Abonnement op afbetaling

113