Geaccepteerde oplossing
Beste, al mijn facturen zijn betaald maar ik kan niet bellen sms’en en heb ook geen 4g meer
Vraag
•
Restwaarde
44
1
0
Ik heb mijn simkaart overgezet naar e-sim bij de aankoop van mijn nieuwe telefoon. Echter wou werkte mijn chats op WhatsApp niet goed dus dacht ik gewoon snel mijn e-sim te deactiveren en terug mijn gewone sim te gebruiken op mijn oude toestel. Op die manier wou ik mijn WhatsApp berichten overplaats
Vraag
•
Levering
41
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben net veranderd van Porximus naar Orange. Mijn iphone werkt met eSIM. Hoe kan ik online een QR Code aanvragen? Iemand ervaring? Ik geraak niet op de app My Orange omdat ik een sms moet ontvangen om in te loggen en dat gaat natuurlijk niet. Via de shop van Orange of de klantenzone vind ik het oo
Vraag
•
E-sim
56
1
Hallo, Hierbij wens ik mijn bestelling te annuleren. Ondanks het feit dat de bestelling inmiddels al 17 dagen geleden werd geplaatst, heb ik tot op heden nog steeds geen toestel ontvangen. Deze leveringstermijn is voor mij onaanvaardbaar, zeker aangezien er geen duidelijke communicatie of concrete l
Vraag
•
Levering
90
1
0
Beste , Ik heb een vraag kan ik nog een nieuw abonnement met smartphone bestellen als ik al een abonnement met smartphone heb ? Op mijn naam
Vraag
•
Abonnement op afbetaling
37
2
Geaccepteerde oplossing
Mijn Orange Go TV België werkt niet zoals het hoort . Deze drie schermen krijg ik te zien en verder niets . Niets geen knop om te bevestigen om om verder te gaan . Ik heb alles al eens verwijderd en terug geïnstalleerd . Krijg altijd deze drie schermen waar ik niets kan aanduiden. Wie kan mij helpen
Vraag
•
Tips & Tricks
38
3
0
Hallo community, Door de staking bij Bpost kunnen sommige leveringen momenteel langer duren dan normaal. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn, zeker als je ergens op wacht, alvast bedankt voor jullie geduld. Snel een simkaart nodig? Als je een simkaart moet bestellen en niet kan wachten op de lev
Artikelen
•
Bestelling
185
0
Omdat mijn vorige modem 10j oud was heeft Orange op eigen initiatief deze vandaag vervangen door een nieuwe 5G modem. Omdat mijn automatische rolluiken op 2.4G werken heb ik de modem laten splitsen. Nu krijg ik na uren proberen nog steeds mijn wifi schakelaars van de rolluiken niet aan de praat. Wif
Vraag
•
Gebruik
47
1
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik een puk code vinden van mijn zoon zijn gsm die gelinkt is aan mijn account
Vraag
•
Buiten bundel
47
1
0