Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hoe kan ik met mail de klantenservice van Orange bereiken?? Ik zie enkel via telefoon of tribe of winkel.. Ik wil hen kunnen mailen Dank lucko
Vraag
•
De Orange-community
1.6K
1
0
0
Ik heb nu orange. Helaas werkt de tv box niet naar behoren. Franse informatie van het programma ook al heb ik Nederlands gekozen. Bij instellingen die ik niet de rubriek opnames. Ik zie wel onder het icoon guide programma staan. Als ik daar op druk krijg ik een oranje draaiende cirkel al 10 min. Als
Vraag
•
De Orange-community
928
1
0
0
Voor iedereen hier aanwezig. Ook degene die achter de schermen werken van Orange.
Vraag
•
Suggestie
2.5K
6
0
Sorry voor mijn Nederland is niet mijn moedertaal De support via de 5000 lijn maakt me triestig Ik hoop in de Forum kunnen ze mij helpen een hebben een connectie met Orange High support Vraag 1 is dat zo ? Groetjes Ralf
Vraag
•
De Orange-community
1.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Word het platform nog bebruikt?
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.2K
2
0
0
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.3K
2
0
0
Ik heb mijn abonnoment gewijzigd naar Go intense met een voordeel van 10€ korting, er stond nergens dat dit alleen van toepassing is als het met alle telefoonnummers is die gebonden zijn aant zelfde contract. Nu moet ik alsnog mijn te hoge factuur betalen ondanks dat hun niet de juiste informatie he
Vraag
•
De Orange-community
778
1
0
0
Hallo iedereen, 1. Ik ben Inès Dufait, 33 jaar met 2 schatten van kinderen (zoo van 5 en dochter van 2 jaar oud). Nieuw bij Tribe sinds september, maar al zeer lang klant bij Orange (Platinum-klant). #wedstrijd 2. Artikels van Totem over ecologie: 2021 : Terugblik over duurzame ontwikkeling ! Orange
Vraag
•
De Orange-community
927
1
0