Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHoi ik ben Stijn uit Kortessem, reeds meer dan 5 jaar klant bij Orange, vandaag gemerkt dat elkaar helpen waar kan best nuttig kan zijn. Dus wil ik waar mogelijk me nuttig maken door andere klanten te helpen. #wedstrijd
Vraag
•
De Orange-community
1.4K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Even voorstellen, Tine is de naam, 45 jaar en wonende te Anzegem (West-Vlaanderen). Ik ben een alleenstaande mama van 4 (jong)volwassene tussen 23 en 16. Jaren geleden via Euphony en Mobistar klant geworden bij Orange met een "Love Trio" pack. #wedstrijd
Vraag
•
De Orange-community
1.3K
1
0
(Stel jezelf voor voor #wedstrijd) Hallo ik ben Jens, Ik ben al een kleine 3 jaar klant bij orange. Ik speel veel Pokemon GO, dus ik heb onlangs een upgrade gedaan naar het Go Extreme pakket. Veel succes iedereen, hoop dat ik het juist heb gedaan sinds dat ik het niet zo goed snapte. 😂 Groetjes & v
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.1K
1
0
Hello iedereen! Tribe viert zijn 4-jarig bestaan en heeft nu méér dan 42.000 leden. Naar aanleiding van deze gelegenheid organiseren we een wedstrijd voor jullie! Deze gelegenheid biedt ons de mogelijkheid om te zien hoe goed jullie onze community kennen. Probeer je geluk en win jouw lot voor om goo
Vraag
•
Nieuwe structuur
8.7K
11
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek
Vraag
•
De Orange-community
18.4K
69
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek
Vraag
•
Suggestie
12.4K
54
0
Hallo iedereen, Het is tijd om afscheid te nemen! Na 4 mooie jaren op deze Community, zal ik andere challenges aannemen 🙂 Het is met veel goede herinneringen en een kleine glimlach dat ik je dit laatste bericht schrijf! Tribe is een geweldige community met zijn Super Users die het Community Managem
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
5
0
Ik had een vraag ivb met mijn huidig abbonement, ik heb dus enkele maanden een nieuw abbonement, 21 euro go plus met smartphone s22 voor 25 euro, totaal dus 46 euro. Maar nu wordt deze go plus aangeboden voor 16 euro levenslang, is het mogelijk dat dat bij mij ook aangepast kan worden naar die prijs
Vraag
•
De Orange-community
1.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Vraag
•
De Orange-community
8.1K
51
0
Voor diegene die het niet weten , dit weekend zijn er onderhoudswerken binnen Orange en daarom zullen bestellingen vanaf 1 Augustus verwerkt worden. Deze vermelding kan je vinden in de MY Orange app als ook in de klantenzone. Zoals ook te lezen kan de klantendienst hierdoor hinder ondervinden. Gelie
Vraag
•
De Orange-community
1.5K
2
0