Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenFinanciële prestaties houden goed stand ondanks macro-economische context en nationale concurrentieomgeving | Orange Belgium
Vraag
•
De Orange-community
515
0
0
0
We kunnen verbinden met de Wi-Fi maar we hebben geen internet, op alle gsm's, computer en netflix op de tv, maar we kunnen wel nog naar de tv kijken
Vraag
•
Suggestie
1.8K
4
0
0
Hallo iedereen, Orange nodigde de Super Users uit voor een bezoek aan de kantoren van Sector One. Sector One . Sector One is een Belgische professionele e-sportorganisatie E-sport gesponsord door Orange (en andere grote bedrijven...). Maar wat is e-sport...? Laten we het aan een (fictieve) profspele
Vraag
•
De Orange-community
816
0
0
Hallo iedereen! Gisteren was een speciale dag 😊, we hadden de kans om Sector One te bezoeken. Wat een sfeer! Bedankt aan @Sneaky en @Arnaud_ voor het welkom! Ook bedankt aan @bulrog en @NelsonM voor jullie aanwezigheid. Ter informatie, Sector One werd opgericht in 2014, het is een professionele eSp
Vraag
•
Nieuwe structuur
748
0
0
Hallo allemaal ! Ik weet niet of je dit hebt gemerkt, maar we hebben besloten om een extra thema toe te voegen aan het "Netwerk" bord… We gaan hier ook over veiligheid (en dus phishing) praten! Velen van jullie hebben phishing pogingen aan ons gemeld, we dachten dus dat het goed zou zijn om hiervoor
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek
Vraag
•
Nieuwe structuur
11.7K
69
0
Hoi allemaal, Ik heb de kans gekregen om mijn horizon te verbreden. Daarom ben ik voor een jaartje weg. Tot dan 😉 Groetjes, BrahimM
Vraag
•
De Orange-community
1.4K
3
0
Hello allemaal, Sommigen van jullie hebben misschien al enkele veranderingen op onze voorpagina opgemerkt 😊 Ten eerste heb je de mogelijkheid om een zoekfilter in te stellen op basis van de inhoud die je wil. Het is veel makkelijker om het forumnieuws te volgen 😊. Ten tweede heb je de mogelijkheid
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De babbelhoek
Vraag
•
De Orange-community
14.7K
66
0