Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo ik ben nieuw hier. Ik weet niet wat te verwachten of hoe het werkt. Grtz
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.5K
3
0
0
Ugh allemaal! Orange lanceert zijn grote eindejaarswedstrijd! Het is daarom logisch dat het wordt weergegeven op de Totem !! De grote quiz duurt 1 week en is verdeeld over 4 rondes: 04/12: Ronde 1 07/12: Ronde 2 09/12: Ronde 3 11/12: Ronde 4 Doe mee en win een van de geweldige prijzen: een tv, een
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.5K
2
0
Hey, Een tijdje geleden ben ik overgestapt van scarlet naar Orange love duo. Hierbij zit dan het gsm-abonnement van mij en mijn vriend, samen met het internet. Hoe ik toen het gesprek met de orange-medewerker heb begrepen is dat wij met de orange-tv app via het internet TV zouden kunnen kijken.. Maa
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.7K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste leden Wij hebben jullie hulp even nodig. Ik vind niet direct een ander topic hierover dus alvast mijn exuses als dit verkeerd staat. op 6/10 de overstap gemaakt van Telenet naar Orange Zowel op het werk ( telefoon, internet , tv, 3 gsm lijnen) terwijl de verkoper hier was ook gevraagd voor mij
Vraag
•
De Orange-community
4K
1
0
0
Hopelijk kunnen we snel weer het normale leven tegen moet gaan. Nu ben ik de corona toch wel moe geworden hoor pfff.
Vraag
•
De Orange-community
1.8K
1
0
0
Hallo allemaal, Ik wilde onze Super user @Cdt24801 , @patrick2 , @Gregory et @bulrog persoonlijk bedanken voor hun deelname aan onze Super user meeting op 12/11. Dit vriendelijke gesprek (op afstand natuurlijk!) stelde ons in staat om bepaalde aandachtspunten bij onze teams te ontwikkelen en aan de
Vraag
•
De Orange-community
3.1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een stukje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen i.v.m Orange. De oude babbelhoek stond behoo
Vraag
•
De Orange-community
40.1K
4
0
Ik ondervind nu reeds twee weken lang problemen met mijn klantenzone. Als ik inlog krijg ik telkens deze foutmelding: Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Ik ben echter de beheerder van mijn prof
Vraag
•
De Orange-community
2.8K
3
0
0