Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenWij worden al 2 weken aan het lijntje gehouden betreft ons simkaarten. tv en internet da was geen probleem. Wij hadden gevraagd voor een pakket van €81 tv internet en 2 abbonementen met behoud van nummer. Na talrijke telefoontjes, naar de shop zelf geweest en nog steeds helpen we ons niet!!
Vraag
•
De Orange-community
2K
1
0
0
Ugh allemaal ! Totem merkt dat er enige verwarring bestaat over het openen van winkels. Onze Orange-shops blijven open en kunnen je dus verder helpen tijdens de normale openingstijden. De extra hygiënemaatregelen blijven natuurlijk gelden, zo garanderen we jouw en onze veiligheid. Wil je graag onmid
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.3K
2
0
Hoe fijn is het als een vraag opgelost wordt ? Hoe fijn is het voor jou dat je een oplossing hebt gekregen van een mede Triber ? Hoe fijn is het dat de mede Triber ook echt weet dat je probleem is opgelost ? Daar is dus de knop accepteren als oplossing voor als je een topic gemaakt hebt en je proble
Vraag
•
Suggestie
1.4K
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste leden, hier mijn vraag kan ik met de promotie en mijn abonnement een nieuwe iPhone kopen met de korting maar gebruiken om cadeau te doen aan iemand anders met een ander nummer .......
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.5K
1
0
0
Als je onbeperkt Internet hebt bij Orange, is dat dan echt onbeperkt of draait het na het verbruik van X aantal GB op een lagere snelheid?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.8K
3
0
Ik ben zeer te vrede van Orange ik zou wel graag mogelijk krijgen om Disney plus af te kunnen spelen via Orange tv
Vraag
•
De Orange-community
2.1K
1
0
Hallo, ik weet niet of dit de juiste plek is om het te vragen maar hoe kan ik mijn avatar op mijn Tribe-profiel aanpassen naar een persoonlijke foto? Ik vind nergens hoe dit moet? Of is dit pas mogelijk bij een hogere rang in de community? Groeten
Vraag
•
De Orange-community
4.2K
2
0
Ugh allemaal! Onze prachtige community heeft nu meer dan 30.000 leden! Bedankt voor je betrokkenheid, en allemaal samen om 40.000 te bereiken 🙂 De geest van de stam is sterk! Totem
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.3K
2
0
Beste, mijn dochter gebruikt een herlaadkaart van orange. Nu is zij niet meer bereikbaar en kan ook zelf niet meer bellen. Er verschijnt ook geen orange meer op haar scherm. enkel wifi teken. Ik heb de kaart bijgeladen. Geld is duidelijk van de rekening gehaald maar werkt nog steeds niet. Ik vermoed
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
1
0
0
Hallo iedereen Ik ben nieuw op Orange Tribe en ik weet eigenlijk niet hoe het in z’n zit. Daarom post ik dit om te weten hoe Tribe werkt.
Vraag
•
De Orange-community
3.8K
4
0