Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange internet super traag tot wel 200kb/s

Hallo, Ergens voel ik mij bedrogen. Ik zou 100mb/s moeten hebben. Maar ik mag al blij zijn als ik de 5mb/s haal. Ik bel naar nummer 5000, bijna uur moeten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. En hij vraag wat gevens en zet me dan weer 20min in wacht. Hij zegt me "ik kan u niet helpen, maar ieman

Vraag

• 

De Orange-community

4.1K

1

0

• AL 2 WEKEN NIET KUNNEN BELLEN EN SMS’EN

Ongeveer 2 maand geleden dacht ik over te stappen naar Orange voor van de prijzen. Blijkt dat bij lage prijzen ook lage kwaliteit van service komt kijken. Tijdens het eerste telefoongesprek naar de klantendienst wordt me verteld dat er binnen 48uur contact zal worden opgenomen om een afspraak te mak

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.6K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange club

Hallo, Weet iemand wat de Orange Club is?

Vraag

• 

Suggestie

12.9K

8

0

• abonnement periode

Waarom is mijn nieuwe abonnement periode van 27/09/2020 t/m 26/10/2020 ? Mijn vorige periode was van 28/08/2020 t/m 27/09/2020 dus mijn nieuwe periode is niet juist , het moet van 28/09/2020 t/m 27/10/2020 zijn .

Vraag

• 

De Orange-community

3.6K

1

0

0

• Iphone

Lol dit is te grappig

Vraag

• 

Tribe-badges

2.1K

2

0

0

• Persoonlijke informatie mee geven

Iedereen die hier op de Tribe iets post of vraagt moet zich er bewust van zijn dat dit een openbaar forum is. Dat wil dus zeggen dat iedereen van de buitenwereld ook kan mee kijken en ook iedereen ziet welke informatie je er op zet. Nu is het mij opgevallen dat er al een aantal topics zijn geweest m

Vraag

• 

De Orange-community

1.5K

0

0

• Kan geen berichten sturen op dit forum?

heb meermaals een berichtje gepost in rubriek 'love...' en als ik op posten klik, kan ik mijn bericht niet zien of lezen. Het lijkt alsof ik niks heb gepost? Nog iemand met dit problems?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

4.2K

2

0

• Storingen orange

Laatste tijd heb ik veel storingen bij orange, zou iemand weten waardoor dit komt? Ikzelf ben klant bij orange voor bijna 4 jaar maar het laatste jaar was een jaar met stoornissen etc. Hopelijk wordt dit snel weer gewoon.

Vraag

• 

De Orange-community

2K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Request entity too large

Ik kan de laatste tijd op meerdere browsers niet meer inloggen met desktop in de community. Op tablet heb ik er geen last van. Dit is de foutcode die ik ontvang : """"Request Entity Too Large The requested resource /t5/Tribe-de-Orange-Community/........ does not allow request data with GET requests,

Vraag

• 

Suggestie

5.8K

4

0

• Hoi.

Ik heb me dus net geregistreerd, let's see how this works 🤔

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.2K