Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Wij hebben sinds 2 jaar geleden een LOVE TRIO PACK. Dit kost ons maandelijks 84 euro. Even uitleggen: 2 abonnementen met onze GSM. 1tje met 8GB en onbeperkt bellen + orange Circle (€20 levenslang/ maand, normaal €25) en 1tje met 2GB + 90 belminuten (€15/maand) + internet onbeperkt en digitale TV (€4
Vraag
•
De Orange-community
3.1K
2
0
Ugh allemaal! Weet je wat phishing is? Het is een oplichterij die ontworpen is om geld of je identiteit te stelen. Je hebt het zeker gemerkt, deze praktijk wordt heel gewoon, vooral in onze digitale wereld. Er zijn evenveel vormen van phishing als communicatiekanalen, ze kunnen je gegevens stelen vi
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.2K
2
0
Er zijn verschillende zenders op het menu zonder naam zoals vtm2;enz... Hoe kan ik dat aanpassen door ze de juiste benaming te geven?
Vraag
•
Suggestie
6.7K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben een "zeer" tevreden gebruiker van Orange fiber. Uit eigen interesse zou ik graag mijn verbruik willen controleren. Is er een mogelijkheid om dat te doen? Thx. Frank
Vraag
•
De Orange-community
1.8K
1
0
0
Wij wonen in een duplex appartement. Boven is de verbinding vaak heel slecht en traag. Wat kunnen we hier aan doen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.7K
2
0
Hallo, ik ben nieuw op tribe dus geef me gerust tips. Niet enkel voor de badge ben ik hier maar ik ben benieuwd hoe dit “forum” in elkaar zit. 🙂 Mogen hier ook vragen gesteld worden over de producten van Orange?
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.4K
2
0
0
Hallo allemaal! Hopelijk kan er mij iemand helpen. Ik ben nieuwe klant bij orange en sindsdien ontvang ik geen verificatiecodes meer via sms! Mijn gsmnummer klopt bij paypal en samsung maar ik krijg deze nooit binnen. Ik heb al gehoord dat dit meer voorkomt bij orange. Maar hoe ik kan ik dit simpel
Vraag
•
Tribe-badges
4.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Normaalgezien krijg je een email als je nieuw bent op tribe om uw emailadres te registreren. Deze kreeg ik, maar op de link klikken om dit te doen lukt niet. Hoe komt dit? Mvg
Vraag
•
Nieuwe structuur
1.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik las dat er een nieuwe badge beschikbaar was: de family-badge! Er staat dat je je familie kan uitbreiden. Je geeft een ID aan je familie, zij sturen een berichtje en zo zal mijn familie groter worden. Wat zijn de voordelen - nadelen? Is het mogelijk om gratis contact op te nemen met hun? Bellen, s
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.5K
2
0
Hoi, Ik heb zowel series als films opgenomen. Bij een deel staat echter dat de opname niet beschikbaar is. Bij mijn weten is de decoder niet uitgevallen. Kan ik mijn opnames nog recupereren? Groetjes, Tamara
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.6K
3
0
0