Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Onlangs voor mijn verjaardag 6 weken gratis abonnement gekregen op krant. Nu na 2 weken is het al verlopen, volgens krant is het Orange en niet zij. Waarom 6 weken beloven en maar 2 weken krijgen? Heeft nog iemand dit voor gehad? Thanks voor de hulp
Vraag
•
De Orange-community
2.8K
2
0
0
Sinds enkele weken overgeschakeld van proximus naar orange. Voorlopig nog heel tevreden
Vraag
•
De Orange-community
3.4K
3
0
gisteren flybox ontvangen, wanneer kan ik mijn simkaart verwachten?
Vraag
•
De Orange-community
3.2K
1
0
0
Als sms'en sturen naar 1 bepaald (Belgisch) nummer plots niet meer werkt (ontvangstbewijst komt onmiddellijk terug met boodschap "mislukt"), wat kan dit dan betekenen? Ik sms al meer dan 20 jaar, en heb dit nog niet voor gehad. Voor alle duidelijkheid, ik kan nog wel naar andere nummers sms'en, en h
Vraag
•
De Orange-community
2.6K
1
0
Het probleem is dat we niet meer kunnen bellen met niemand zonder dat de verbinding verbreekt. Soms kan je 1 min bellen de andere keer 20 sec. De verbinding wordt plots afgebroken. Er wordt niet via WiFi of 4g gebeld maar gewoon via het netwerk. Iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.2K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hi Ik heb plots geen toegang meer tot de klantenzone. Ben nochtans beheerder. "Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Dit probleem is ontstaan na de automatische overschakeling naar het nieuwe Go P
Vraag
•
Nieuwe structuur
5.5K
3
0
zeer spijtig ze komen op 12 oktober een nieuwe decoder plaatsen omdat deze van testpersoon aan vervanging toe was. en sinds dien geen tv meer heb al iedere dag gebeld altijd dezelfde uitleg *het zit bij Telenet maar deze laten niets weten* leuk als klant die al 21 jaar bij Mobistar zit en dan Orange
Vraag
•
De Orange-community
3.3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen Ik ben nieuw hier. Tot mijn grote frustratie heb ik 45 min moeten zoeken hoe ik hier een vraag kan stellen. Ik las het welkomst item, veel afspraken maar niet duidelijk hoe je een vraag posten moet... Ik zocht op het forum maar vond geen concrete tips. tip: Vergeet je e-mailadres niet
Vraag
•
De Orange-community
6K
5
0
Ugh allemaal, Je weet het al, we zijn opnieuw in lockdown. Hierdoor heeft Orange besloten om zijn klanten zo goed mogelijk te steunen. Lees hieronder onze nieuwe maatregelen : Als verantwoordelijke operator is Orange Belgium er sterk van overtuigd dat het deel uitmaakt van zijn maatschappelijk engag
Vraag
•
Suggestie
11.5K
18
0
Orange laat hun shops open dat heeft Orange gecommuniceerd via de social media kanalen. Dus voor diegene die toch naar een shop willen of moeten dat kan dus gewoon door gaan met de gepaste maatregelen. Zoals je ziet staat daar ook een link in die je door verwijst naar een pagina zodat je ook eventue
Vraag
•
Suggestie
2.4K
2
0