Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo, zijn de powerline's van Orange met contactdoos geintegreerd ? En weet iemand de prijs van deze powerline ?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.7K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zijn er nog die hebben gemerkt dat de website van Orange eruit ligt?
Vraag
•
Nieuwe structuur
6.5K
1
0
Hoi, hoewel ik al heel lang klant ben bij Orange, pas nieuw hier. Kan iemand me helpen met volgende vraag: Ik heb een abonnement met 3 toestellen, 2 ervan zijn aan vervanging toe, en dus zou ik twee nieuwe willen aankopen via een aanpassing van een abonnement kan dit op één nummer van dit abonnement
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.1K
3
0
Ik heb namelijk 2 abbo gekocht ik en ben daar ook zelf om geweest naar de media markt. Nu is het zo dat mij vriendin de beheerder is! Hoe moet ik dit veranderen ?? Ik heb al 3maal op de klantendienst het willen veranderen mart blijkbaar lukt het hen niet door 1 of andere reden. Wie weet hoe dit kan
Vraag
•
Nieuwe structuur
2K
1
0
Hoe vernoem je een Triber? Wil je de aandacht van een specifieke Triber in je bericht aantrekken? Dan vernoem je die persoon! Zo krijgt hij een melding op Tribe en, indien die persoon dat wil, ook een mail in zijn inbox. Hoe vernoem je een Triber? Gebruik de @ voor zijn username. Plus, 't is gemakke
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.4K
3
0
Hier nog eens een kleine post over de twee wat nieuwe rubrieken onder ons midden : de Tips&Tricks en E-sport. In de allernieuwste rubriek Tips&Tricks ga je dus tips vinden die we geplaatst hebben over verschillende onderwerpen die al heel vaak aan bod zijn gekomen. Dat wil dus zeggen dat het veel te
Vraag
•
De Orange-community
2.2K
2
0
Gesloten
Nieuwsgierig wie er mee voor zorgt dat alles in goede banen wordt geleid op Tribe? We stellen jullie voor: @Totem, onze Grote Wijze. Hij deelt niet alleen zijn uitgebreide kennis over Orange met jullie, maar staat jullie bij met raad en daad over onze producten en diensten. Maar vergis je niet! Hoew
Vraag
•
Nieuwe structuur
5.8K
0
0
Heb je een vraag of een probleem? Begin altijd met zoeken naar een antwoord op het forum vooraleer je zelf een vraag stelt. Misschien heeft iemand hetzelfde probleem reeds gemeld? Dan vind je onmiddellijk een oplossing. Niets gevonden? Stel je vraag en leg duidelijk uit wat je probleem is. De commun
Artikelen
•
Welkom op Tribe!
4.4K
0