Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Nintendo switch nat type

Hey, mijn nintendo switch is van type B naar D gegaan vannacht en krijg het niet in orde. Alles al gereset etc etc maar niets lukt. Hoe kan ik dit in orde brengen? Het werkte ervoor wel dus beginnen prullen in de modeminstellingen lijkt me absurd... iemand ervaring hiermee?

Vraag

• 

De Orange-community

3.4K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

flybox tempo giga

Ik ben al een paar jaar tempo giga klant. Ik bel vrij weinig maar ik herlaad regelmatig 15 euro voor de gratis smsjes en data. Mijn resterende saldo volg ik op in de app. Nu heb ik een maand flybox. Hier kan je je verbruik ook volgen in de klantenzone. In de mail die heb gekregen staat dat de gebrui

Vraag

• 

De Orange-community

3.2K

1

0

• Antwoorden onder heel oude topics

Het is mij opgevallen dat veel onder ons antwoorden of vragen stellen onder heel oude topics en dit zijn voornamelijk de nieuwe Tribe leden. Dan heb ik het niet over topics van 2 maanden geleden maar echt van een jaar of zelfs twee jaar. Dit is heel frequent dat het gebeurd en is niet de eerste keer

Vraag

• 

De Orange-community

1.5K

0

0

• Badge Tribe verkenner

Weet er iemand hoe je de orange tribe verkenner badge kan voltooien?

Vraag

• 

Tribe-badges

1.8K

1

0

Pluimen

Hoe moet je zorgen voor pluimen te verdienen

Vraag

• 

Suggestie

4.2K

2

0

• Weerstation Alecto WS 4500

Ik heb dergelijk weerstation. Het werkte niet meer met de nieuwe witte modem van Telenet. We zijn dus verandert naar Orange. Bij de plaatsing van de Orange modem door de technieker werkte het station perfect. het knipperde 1 x om de 40 seconden. Plots werkte het station pas vanaf de namiddag: in de

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.5K

1

0

Een vraag

Hallo een vraagje weet er iemand of je de samsung galaxy A80 ook met een gsm abonnement kan nemen ik heb al gekeken maar ik vind hem niet Groetjes Axel

Vraag

• 

Suggestie

3K

2

0

Tevreden met orange

Ik ben onder tussen al 3 jaar en 8 maanden klant bij orange en ik wil dit graag eens laten weten hoe tevreden ik ben met orange voor mij staat orange boven aan de top omdat ik heel weinig problemen heb met orange en kzou zeggen doe zo door en mogen er nog vele jaren bij komen Mvg Axel Malysse

Vraag

• 

De Orange-community

9.5K

9

0

• Extra kosten via factuur orange

Hallo, ik kreeg zonet een berichtje of vijf van aankopen die ik zou gedaan hebben via mijn orange factuur. Kan ik dit ergens nakijken tijdens de lopende maand of moet ik hiervoor wachten op nieuwe factuur? Ik deed enkel een aankoop van 38,99 en 7,99. Weet er iemand waar ik dit effectief vandaan komt

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.7K

2

0

• flybox en surf extra kaart

Hallo werkt een surf extra kaart in een flybox .

Vraag

• 

De Orange-community

3.5K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K