Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo! En vooral welkom op Tribe, het forum van Orange! Met dit forum hopen we je een aangename en praktische plek aan te reiken waarin je de gemeenschap van Orange terug kan vinden, tips & tricks kan delen, een babbeltje kan slaan maar vooral elkaar kan helpen met vragen over onze producten, dienst
Artikelen
•
Welkom op Tribe!
19K
13
Welkom op de Tribe Community 😊. Onze pagina's zijn plaatsen voor informatie en uitwisseling. Iedereen is er welkom. Je kan er deelnemen aan de interacties door vragen te stellen en je eigen ideeën, meningen of ervaringen te delen. We bieden je ook ondersteuning voor onze producten en diensten. Iede
Artikelen
•
Welkom op Tribe!
7.7K
0
Beste leden, Sinds enkele weken wordt ik lastig gevallen door nr 02/8083345.Heb hem al geblokkeerd maar ze blijven op bellen.Heb naar Orange gebeld maar zij kunnen ook niet meer doen dan ik gedaan heb. Oppassen dus!!
Vraag
•
Nieuwe structuur
7K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hoelang duurt het vooraleer je de tribe genezer bent?
Vraag
•
Tribe-badges
5.3K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben nieuw hier groetjes aan iedereen.
Vraag
•
Nieuwe structuur
4K
5
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Ik ben sinds kort terug bij Orange, maar heb van hen nog een creditnota op mijn oud klantennummer. Maar heb van die creditnota geen terug betaling gehad. Wordt dit dan nog in mindering gebracht bij het nieuwe klantennummer? Dank bij voorbaat voor een antwoord Groeten Thierry
Vraag
•
De Orange-community
3.6K
1
0
0
Ik krijg vaak meldingen op mijn gsm dat ik ben gekozen tussen 100 mensen en een gsm kan winnen maar ik moet wel 2€ verzending betalen van orange is dit bedrog of niet?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3K
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Spijtig dat ik hier in Brasschaat enkel twee Duitstalige zenders kan ontvangen anders was ik reeds lang klant geweest. In de hoop dat iemand van Orange zelf dit leest en dat daar in toekomst iets aangedaan kan worden, moet toch niet zo moeilijk zijn.... Met vriendelijke groet,
Vraag
•
Suggestie
6.5K
4
0
Hallo, Ik heb een vraagje, hoe kan ik een afbetalingsplan aanvragen en tegelijk ervoor zorgen dat mijn abbonement niet word afgesloten want doordat ik in het buitenland heb verbleven is mijn factuur enorm hoog onverwachts opgelopen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Groetjes
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.2K
4
0
0