Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Tribe gebruiken in het Algemeen....

Er zijn al vele topics geweest hoe men de Tribe kan gebruiken , hoe men topics moet aanmaken en waar men op dient te letten als je de Tribe gebruikt. Er zijn daar al genoeg spelregels rond gemaakt ook genoeg Tips&Tricks die je altijd kan nalezen , daar is immers die rubriek voor. Toch merken we nog

Vraag

• 

De Orange-community

1.7K

0

0

• Gesloten

Hoe krijg je de Tribe Badge?

Ik post gwn random dingen maar toch heb ik nogsteeds geen tribe badge 😞

Vraag

• 

Tribe-badges

1.9K

1

0

• Welkom in de babbelhoek.....

Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aa

Vraag

• 

De Orange-community

64.6K

2

0

• GEEN prive berichten sturen !

Beste Tribers en stamleden , Wij doen dringend een beroep op iedereen hier op de Tribe om geen privé berichten te sturen voor hulp. Het valt ons namelijk op dat vele een privé bericht sturen ( voor mij al de tweede keer deze week ) en dan om hulp vragen. Het is ons ook al opgevallen dat deze vragen

Vraag

• 

De Orange-community

3.3K

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange app

hoe komt het dat deze badge nog niet geactiveerd is? de app is geïnstalleerd dus dan zou deze badge toch zichtbaar moeten zijn? dank voor jullie antwoord.

Vraag

• 

De Orange-community

2.5K

1

0

• Aankoop GSM

Hey! Wij zitten al jaren bij Orange, al sinds het nog Mobistar was. Doordat mijn ouders al zo lang (business) klant zijn, krijgen wij soms korting op de aankoop van een nieuw toestel. Ik ben nu recent overgegaan door het abonnement op mijn eigen naam te nemen, en ben nu een vijftal maanden klant nog

Vraag

• 

De Orange-community

2.1K

2

0

0

• Geen netwerk op gsm

Hallo Ik merkte deze morgend op dat mijn gsm weergeeft dat er geen service is en dat mijn simkaart niet geprovisoneerd is ? ik ben niet bereikbaar , dus naar een Orange winkel gegaan het ligt niet aan mijn toestel want er is een andere simkaart ingaan van een andere provider en werkte direct.Volgens

Vraag

• 

De Orange-community

2.5K

1

0

0

• Bedankt voor de info!

Zeer nuttige info te vinden hier!

Vraag

• 

De Orange-community

2.1K

1

0

• Evolueren op Tribe - Badges en rangen

Ugh allemaal! Totem brengt je meer informatie over de Tribe-badges en rangen! Er zijn 4 hoofdrangen, de volgorde hiervan is (de eerste rang is de laagste): ScoutVerkennerGenezerSjamaanHoe efficiënt evolueren? Help de gemeenschap gewoon door je ervaringen met Orange-producten en -diensten te delen. D

Vraag

• 

Tribe-badges

28.7K

40

• Tribe pas ontdekt

Hej iedereen, al enige tijd klant bij Orange, nu pas tribe ontdekt. Iedereen een heel prettige dag gewenst

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.6K

4

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K