Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Tv code D 100

Wanneer start dit op die code staat op die post

Vraag

• 

De Orange-community

3.6K

2

0

0

• nieuwe sim kaart

Besten, Ik zou willen een nieuwe sim kaart met een nieuw nr aanvragen. Dit zou samen met een tempo easy formule zijn. Hoe kan ik dat het beste doen?? Reden;: op het huidige nr ontvang ik sinds een aantal weken veel oproepen van voor mij onbekende nrs en dit blijft maar doorgaan; Groeten, remco 12

Vraag

• 

De Orange-community

3.8K

1

0

• UTP-kabel? 5-polige telefooncontactdoos vervangen door rj-45

Beste We zouden graag overschakelen op love trio. Op dit moment hebben we nog geen digitale tv. We wonen in een ouder huis en waar de tv staat is er enkel een 5-polige telefooncontactdoos voorzien (waar je een rj-11 op kan aansluiten). Ik vroeg mij af of je deze kan vervangen door een rj-45 contactd

Vraag

• 

De Orange-community

3.5K

2

0

• Wifi in buitenland zonder wifi

Goedenmorgend, dit is mijn eerste post op tribe en ik vond niet direct een voorsteltopic dus vallen we hier maar met de deur in huis. Het aanmelden op tribe heb ik gedaan omdat ik met een vraag zit over de wifi op vakantie. Dit jaar gaan we met de wagen op vakantie in een vrijstaand vakantiehuisje i

Vraag

• 

De Orange-community

4K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Tribe Sjamaan

Ik heb een vraagje over de badge Tribe Sjamaan, wat moet je doen als je die badge wilt liken of...

Vraag

• 

Tribe-badges

5.1K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe lang moet je de WPS-knop (modem TCG300) ingedrukt houden?

Sinds vorige week zijn we klant bij Orange. Er is een TCG300 modem geïnstalleerd, met WPS-knop. Het lukt me echter niet om de verbinding met een Daikin-airco te maken, zodat ik ook vanaf mijn werk de airco aan en uit kan zetten. Weet iemand hoe lang die WPS-knop ingedrukt moet worden en of dat ergen

Vraag

• 

Nieuwe structuur

7.6K

1

0

• Klantenzone zonder orange nummer

Hallo, Ik ben nieuwe klant, zonder mobiel nummer, internet en tv, en zou mij willen registeren in de klantenzone maar dat werkt blijkbaar niet zonder een orange gsm nummer. Hoe moet ik nu verder? Net 45min aan de lijn gehangen, 5x doorgestuurd en niet geholpen geweest.... Mvg

Vraag

• 

De Orange-community

4.1K

1

0

0

• Mobiel ip gehacked ?? Help !

Hoi , ik heb een vraagje ivm mijn mobiel ip-adres , is het mogelijk dat dit gehacked is ? Als ik een scan doe met Fing app staan er 409 poorten open waaronder poort 27374 subseven Windows trojan , tor , en nog honderden anderen , als ik een ander mobieltje scan met de fing app staan er de 4 standaar

Vraag

• 

Nieuwe structuur

5.7K

2

0

• Geen onnodige posten.....of zinnen of titels....

De laatste tijd zijn er weer veel die nieuw zijn hier op de Tribe en die heten wij natuurlijk van alle welkom hier op de Tribe. Het zal in het begin wat zoeken zijn hoe het precies allemaal werkt en dat neemt wat tijd in beslag en er zijn ook vele topics die al gemaakt zijn om te lezen. De zoekbalk

Vraag

• 

De Orange-community

1.4K

0

0

• Hoi

Hoi nieuw hier 😛 Hoe krijg je de badges?

Vraag

• 

Tribe-badges

2.8K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K