Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenKorte schets probleem: Factuur februari 45.32 euro betaald 09/03/2020 Verschillende keren bericht gekregen voor schorsing te vermijden factuur betalen.16 april: Medewerker gaat het oplossen omdat het geld op een tussenrekening gestort is22 april: Medewerker zegt dat het niet betaald is. (Want hij we
Vraag
•
De Orange-community
4.9K
5
0
Hallo, ik ben sinds dinsdag overgeschakeld van Telenet naar Orange. Het zou 48u duren tot de activatie, maar tot nu is er nog niets gebeurd. Ik kan het 5000 nummer niet bellen gezien mijn nummer nog niet wordt herkend als orange nummer. Tevens heb ik gebeld naar de winkel, maar daar nemen ze niet op
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.6K
2
0
0
Goeie avond, kan ik extra data bijkopen (dmv herlaadkaart ofzo) als ik een abonnement heb? ik zie dat ik enkel 500 MB of 1 GB kan bijkopen, maar kan ik hier niet meer bijkopen? alvast bedankt
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.1K
2
0
Sommige jongeren hebben een low-budget Android smartphone Men kan de prestaties verbeteren door de grafische kaart in hardware mode te zetten het werkt beter dan software mode. Het staat in de verborgen instellingen
Vraag
•
Nieuwe structuur
3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Aangezien ik al een abonnement heb bij Orange, heb ik dan ook recht op zo’n promotie waarbij een gsm veel goedkoper is, maar met abonnement erbij?
Vraag
•
De Orange-community
2.7K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, waarschijnlijk is dit al enkele keren verschenen, maar hoe installeer en activeer ik de visual voicemail? Ik vind het maar niet. is het trouwens de moeite om te gebruiken? alvast bedankt
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Graag jullie hulp aub ... Sinds een paar dagen komen mijn mails terug : Bezorging niet voltooid. Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht ... Het eigenaardige is dat het altijd mails zijn gestuurd naar skynet.be en belgacom.net ... Is er iets mis bij mij of bij
Vraag
•
De Orange-community
6.4K
2
0
@Tribe weet er iemand soms hoe je een pluim of hartje op een comment kan geven?
Vraag
•
Tribe-badges
4.9K
3
0