Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Vorige maand heb ik mijn gsm gebruikt om parking te betalen. Toen is er 60ct extra aangerekend op mijn factuur, maar niet de kosten die 4411 mij toen heeft laten zien in het beëindigings SMS. Deze maand verscheen er op mijn app dat er nog eens 60ct buiten abonnement is, maar ik heb niet meer betalen
Vraag
•
De Orange-community
7.5K
7
0
Proficiat aan alle helpende mensen hier! Leuk om zo snel antwoord te krijgen op vragen.
Vraag
•
De Orange-community
2K
1
0
Vraag
•
De Orange-community
2.4K
2
0
Gewoon effjes een vraagje is tribe gratis? Want ik ben hier nieuw en ik weet niet of ik hier voor moet betalen.
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.7K
3
0
0
Ik ben hier al even en heb ook al een niveau gestegen maar heb steeds die scout badge op orange app niet ontvangen en blijkbaar ontvang je dat gewoon als je lid word en u gsm nummer in geeft, dat heb ik dus gedaan maar dus ik kreeg dat niet. Heb ook mijn app opnieuw geinstalleerd.
Vraag
•
De Orange-community
5.6K
6
0
Goeiemiddag, mijn schoonouders hebben een installatie dmv de mesh en die gaat sinds kort veel trager. (hun printer geeft zelfs regelmatig melding mbt slecht signaal) Als ik de stappen in de handleiding doorloop krijg ik maar geen goed signaal door. Zo heb ik, op de module aan de ethernet kabel twee
Vraag
•
De Orange-community
4.6K
1
0
Vroeger konden mensen die geen Facebook hadden gebruik maken van messenger. Je kon dan een messenger account maken via je gsmnummer. Sinds heden is dit niet meer het geval en moet je een Facebook account hebben om messenger te kunnen gebruiken. Voor mensen die geen Facebook willen is Orange enkel no
Vraag
•
De Orange-community
2.6K
1
0
Ik kreeg onlangs telefoon van een medewerker van Orange om mij te laten veranderen van tarief hij zei dat ik minder ging moeten betalen en dat er voor de rest niks ging veranderen! Later ontdekte ik dat ik mijn coyote niet meer kon gebruiken. Ik ben vandaag in Ronse in de Orange shop geweest om dit
Vraag
•
De Orange-community
7K
4
0
0