Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo ik heb al enkele keren het probleem gehad dat de recorder zomaar stopt met een bepaald programma op te nemen en ik meestal dan een aflevering kwijt ben. Hoe komt dit en kan ik hieraan iets doen?
Vraag
•
De Orange-community
4.2K
1
0
Op zoek naar een betaalbare nieuwe smartphone met android. Richtingsprijs 250 euro zonder abonnement. Dank
Vraag
•
Suggestie
3.9K
2
0
0
Beste ,heb 1 maand geleden een smartphone besteld en heb nog niks ontvangen stuur hen steeds berichten en zeggen dat het " hoogste prioriteit " is maar merk er niet veel van ....
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
2
0
0
Ik heb perongeluk een nieuwe herlaadkaart besteld, ipv eentje te herladen. Is het mogelijk om de bestelling te annuleren?
Vraag
•
De Orange-community
1.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kocht onlangs een nieuw toestel met abonnement. Vorige toestel was ook aangekocht met abonnement maar heb ik daardoor 3 maanden vroegtijdig moeten stopzetten. Volgens mijn aflossingstabel bij het verbreken contact staat dat ik nog slechts een 28 euro moest betalen maar op factuur een restwaarde v
Vraag
•
Suggestie
5K
3
0
Ik ben al meer dan 5 jaar klant bij Orange en heb dus recht op een gratis filmticket bij aankoop van een filmticket. Ik ga morgen naar de Kinepolis in Leuven, maar wegens corona moeten we op voorhand online bestellen... Als ik nu (maandag) al een bericht stuur, is de code dan al geldig en kan ik die
Vraag
•
Nieuwe structuur
4K
3
0
Ik voel mij een complete idioot maar krijg op geen enkele manier mijn hifi installatie in gang /aangesloten aan de decoder Wie kan mij helpen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik activeerde vandaag de visual voicemail, registreerde voor tribe en kreeg ondertussen de supporter toegewezen maar van dit alles is niets te zien bij mijn badges in de app. Mijn telefoonnummer staat ingevuld bij mijn tribe-account dus dat is het al zeker niet. Denk
Vraag
•
Tribe-badges
3K
2
0
Wauw, ik wil even mijn contentement kwijt. Orange love trio laten installeren. Super vriendelijke man! En alles werkt goed. En stuk goedkoper dan andere providers, bij mij toch! Enkel jammer dat je programma’s niet kan terug kijken, maar dat is een gewoonte geweest waarschijnlijk. Tenkjoe orange! 😊
Vraag
•
De Orange-community
3.6K
4
0