Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenIk stel vast dat tegenwoordig al de nieuwe Tribers dezelfde avatar hebben. Met uitzondering van diegenen die zich aanmelden met hun FB profiel, daar wordt de foto dan overgenomen. Maar al diegenen die zich gewoon aanmelden hebben totaal geen keuze meer. De lijst is gewoon leeg. Iedereen heeft van am
Vraag
•
De Orange-community
5.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Is er geen mogelijkheid om de terugkerende vragen gesteld door de Tribers in een faq Tribe te zetten. Makkelijk terug te vinden op de beginpagina van Tribe. Zoals oa. de badges, hoe kan je hogerop komen in Tribe enz. dus eigenlijk vragen gesteld door meestal de nieuwe maar ook zelfs de doorwinterde
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.4K
4
0
Geaccepteerde oplossing
De badges die ik hier verdien worden deze ook in de app weergegeven? Alvast dank u voor de hulp
Vraag
•
Tribe-badges
5K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Bij deze wil ik alle mensen hier de beste wensen geven , geniet van het einde jaar en feest er eens goed op los . Groetjes, KJ
Vraag
•
De Orange-community
4.7K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Alvast beste wensen aan alle tribe(ers) Nu nog even uitzoeken hoe het werkt.. maar we komen er wel 😉
Vraag
•
De Orange-community
6.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik ben nieuw hier, ben alles beetje aan het onderzoeken, hopelijk lukt het mij hoe alles hier werkt 😉 groetjes
Vraag
•
De Orange-community
32.5K
13
0
Aan alle mede Tribers en de moderatoren , wens ik iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Dat het nieuwe jaar nog beter wordt en dat we we elkaar kunnen blijven helpen met vragen en oplossingen en dat we te samen nog meer ideeen mogen lanceren voor Orange en elkaar !
Vraag
•
De Orange-community
3K
5
0
Fijne feestdagen mede-Orange -Tribers!!! Geniet ervan... en vele orange-cadeau's en klant beloningen toegewenst. En het belangrijkste.... Iedereen veel Liefde!! Veel goede omringing van familie en vrienden!! En vooral moge iedereen zoveel mogenlijk "Het Geluk" hebben hier en daar. Maar natuurlijk ni
Vraag
•
De Orange-community
2.5K
3
0
Ik wens jullie allemaal een super gezellige kerst en spectaculaire nieuwjaar!!!🎅🎆
Vraag
•
De Orange-community
4.9K
9
0