Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

smartphone+Abonnement

Ik ben van plan mij een smartphone+abo aan te schaffen maar wat ik niet goed begrijp is het volgende, samsung A40 229 EURO met abo 39 euro dolfijn 25 ,2,5GB 2,5 uur bellen dolfijn 25 zen,2,5GB 2,5 uur bellen samsungA40 229 EURO met abo 9 euro koala 35 5GB onbeperkt bellen.op de sitestaat een koala v

Vraag

• 

De Orange-community

6.3K

1

0

• Files rangschikken in de cloud

Hoe kan ik files, bijvoorbeeld foto's, alfabetisch rangschikken in de cloud. Nu staan ze allemaal door mekaar en als er duizenden op staan is het moeilijk om iets terug te vinden.

Vraag

• 

De Orange-community

3K

1

0

• Foutcode 50 bij SMS

Hallo, Ik kan geen SMS'en meer verzenden via mijn Motorola G5 plus en ik kan ook mijn mobiele data niet meer gebruiken. Ik heb het nummer van de berichten centrale gecheckt en dat klopt, ik ben ook al naar de lokale Orange winkel geweest maar daar konden ze mij ook niet verder helpen. Mijn abonnemen

Vraag

• 

Nieuwe structuur

5.3K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Geen abonnement maar prepaid -- ook factuur?

Hallo, Ik heb geen GSM-abonnement, maar laad mijn GSM steeds online op voor €15 (prepaid). Ik had graag een factuur gehad van mijn online herladingen, is dat mogelijk? In mijn 'klantenzone' is er geen tabje te zien met 'Mijn facturen'. Kan iemand mij hiermee helpen? Groeten, H

Vraag

• 

De Orange-community

3.1K

1

0

0

• Beste optie voor lang verblijf in buitenland

Hello, Eind augustus verhuis ik voor (minstens) een jaar naar Zuid-Afrika. Ik ga daar uiteraard een ander GSM-abonnement nemen maar vroeg me af wat de beste opties zijn voor mij. Ik heb nu een Internet-TV-GSM abonnement (Koala), welke ik uiteraard ga moeten opzeggen. Maar hoe hou ik mijn GSM-nummer

Vraag

• 

Nieuwe structuur

6.9K

2

0

0

• Weetjes voor iedereen (nuttige apps van Orange)

Beste Tribers, Ik wou dingen doorgeven, die ik ontdekt heb dit weekend. * Orange radio app: Bij het downloaden van alle Orange appjes, deed ik verschillende testen uit. Hiermee was ik wel nieuwsgierig wat dit was en hoe het werkte. Heel simpel. Deze Orange app (via Google Play store downloaden op je

Vraag

• 

De Orange-community

7.1K

1

0

• Badge

Hoe krijg je u batchen hier?

Vraag

• 

Tribe-badges

4.5K

2

0

• Een nieuwe structuur

Zonet de aankondiging op de hoofdpagina gelezen. Wel wel, uiteindelijk dan eens iets meer concreet. Alhoewel, enkele weken, dat is nog steeds een beetje vaag hé Ben zeer benieuwd wat het gaat worden.

Vraag

• 

De Orange-community

3.7K

1

0

• Probleem emails van cummunity ?

Hallo, Hebben jullie ook dat wanneer je een email krijgt van de Community dat deze binnenkomt zonder afbeeldingen? Bijvoorbeeld, wanneer je een mail krijgt voor het melden wanneer iemand gereageerd heeft op een post... of melding dat je nieuwe badge hebt ontvangen. zie screenshot...

Vraag

• 

De Orange-community

6.3K

1

0

• Probleem met het forum?

@Totem Ik merk regelmatig op dat sommige posts die ik gelezen heb (ik lees ze in principe altijd allemaal) na een tijdje plots terug als ongelezen staan. Vandaag was het zelfs meer dan dat ... Er waren topics waar zo goed als alle posts plots "unread" stonden, er waren topics waar het slechts enkele

Vraag

• 

De Orange-community

3.2K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten