Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Treasure hunt Orange & Disneyland® Paris

Maak kans op een waanzinnig en exclusief avontuur in Disneyland® Paris! Om deel te nemen moet je op zoek gaan naar aanwijzingen die we de laatste dagen in posts op onze Facebookpagina (OrangeBelgium) hebben gestoken. Deze helpen je om de code te kraken. Ga jij ze vinden? Ga naar : www.orange.be/disn

Vraag

• 

De Orange-community

3.5K

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Hoe pas ik mijn profielnaam aan?

Hallo, Ik ben nieuw. Er is een fout in de voornaam van Mijn profiel. Als ik op Bewerken klik beweegt er niets... Bedankt voor de moeite.

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.9K

1

0

• Een weekje er tussenuit

Ik wil hier gewoon even mededelen dat ik van morgenochtend vroeg (woensdag dus) tot zondagavond op de motor zit en door Frankrijk en België aan het bollen ben. Ik zal dus niks lezen en ook niks posten. Technisch zou het wel kunnen natuurlijk, maar ik ga er gewoon geen tijd voor hebben ... Wel niet z

Vraag

• 

De Orange-community

2.5K

2

0

Hoe Orange via e-mail contacteren?

Op welke manier is orange te bereiken via email ? En neen ik kan niet bellen want ben een doof persoon.

Vraag

• 

De Orange-community

106.5K

5

• Uitbreiding badges

Hoi @Totem en @CelineR , Ik was daarnet nog eens door enkele profielen aan het snuisteren, en daarbij viel mij op dat een heleboel mensen reeds alle badges hebben die er momenteel te verdienen zijn. Ik heb even een lijstje gemaakt, stand op 13 mei 2019 om 21.50 Hr: Vetgedrukt het te behalen cijfer,

Vraag

• 

Tribe-badges

5K

3

0

• Probleempje met smiley's

Wanneer ik een antwoord op een post aan het schrijven ben en ik wil een smiley (of emoticon als je wil) invoegen, dan klik ik zoals het hoort op de ronde smiley in de opmaakbalk. Tot een tijdje geleden kwam dan een frame tevoorschijn met alle mogelijke smiley's om aan te klikken. Tegenwoordig komt d

Vraag

• 

De Orange-community

4.2K

1

0

Nieuwe klant bij Orange

Gisteren na even twijfelen de overstap gewaagd; nog niet echt geswitched maar nu al heel erg tevreden van de telefonische ondersteuning. Abonnementen van zowel telenet als base overzetten op een nieuwe love account bleek, dankzij de vlotte medewerkster, een fluitje van een cent. Vandaag reeds kreeg

Vraag

• 

De Orange-community

4.6K

2

0

• Suggestie voor aanpassing Tribe - Hoofdscherm Orange Community

Wanneer je in het hoofdmenu van de "Orange Community" bent zie je onderaan de nieuwste vragen staan. Daarnaast, in het grijs, de nieuwste antwoorden en nog andere elementen. Wanneer je naar een van die andere elementen gaat, de nieuwste antwoorden bvb, je leest er eentje en je klikt dan op "pijltje

Vraag

• 

De Orange-community

3.7K

1

0

ItsMe voor Tribe?

Heb net de ItsMe app geinstalleerd. Orange zou daar ook mee samenwerken. Staan mee in de lijst van bedrijven. Hoe kan ik inloggen met ItsMe op de klantenzone zodat ik niet telkens gebruikersnaam en passwoord moet ingeven! Hoe werkt dit bij Orange?

Vraag

• 

De Orange-community

11.3K

4

0

• Hoe kan ik orange contacteren via Facebook?

Ik heb op de comunity gelezen dat je kunt chatten met medewerker van orange via facebook. Welke facebook-pagina moet ik dan openen?

Vraag

• 

Nieuwe structuur

6.8K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten