Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Is er een app Tribe beschikbaar?
Vraag
•
De Orange-community
3.3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Aangezien ik ook niet alles weet, hier een vraagje: Wanneer je naar uw privé berichten gaat, heb je twee tabs waar je andere Tribers kan in klasseren, namelijk "Vrienden" en "Genegeerde Gebruikers". Op zich niks nieuws, dat kun je in elk forum vinden. Maar wat ik nergens gevonden heb, is hoe je daar
Vraag
•
De Orange-community
4.6K
2
0
Hier op dit forum is reeds meerdere malen aangehaald dat er soms vreemde dingen gebeuren met berichten of mails in een taal afwijkend van uw profiel of uw settings. Ik ben geen uitzondering en heb dit fenomeen ook reeds enkele malen waargenomen, de laatste keer bij de levering en installatie van mij
Vraag
•
De Orange-community
4.2K
2
0
@Totem Misschien is dit wel een beetje muggenziften, maar ik heb een suggestie voor de statistieken die in ons aller pofiel staan. Zou het mogelijk zijn om de rubriek "Geposte berichten" op te splitsen in "Gestarte threads" en "Gegeven antwoorden" of iets in die aard? Naar analogie met de badges die
Vraag
•
De Orange-community
39.5K
2
0
Misschien is het al ergens (en dan vind ik het niet). Maar zou het neit handig zijn om alle "nieuwigheden/veranderingen" te bundelen op 1 webpagina (of Blog) of iets dergelijks.
Vraag
•
De Orange-community
39.5K
2
0
Blijkbaar is het ook moeilijk om Nederlands en het Frans te onderscheiden bij Orange. Zojuist eens geprobeerd om via 'wachtwoord vergeten' een nieuw wachtwoord aan te vragen. -> Mail in het Frans -> resetpagina in het Frans -> Boodschap dat wachtwoord gewijzigd is in het Nederlands. .... dit zijn ge
Vraag
•
De Orange-community
4.3K
1
0
Hallo iedereen! 🙂 Ik kan natuurlijk niet weggaan zonder een vaarwelbericht achter te laten! Ja, het is inderdaad vandaag de laatste dag van mijn missie hier bij Orange. Het was mij een groot genoegen om deel te nemen aan de geboorte en lancering van onze community Tribe . Wees gerust, ik zal zeker
Vraag
•
De Orange-community
44.5K
6
0
Geaccepteerde oplossing
Hello, @CandiceV: weet jij toevallig of er een tweede sessie komt van Ask Orange? worden er dan ook Tribers uitgenodigd? Zou fijn om deel uit te maken of eens achter de schermen te zien hoe alles werkt? Greetz Cleo
Vraag
•
De Orange-community
54.6K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi, Ik zie in de profielen van de moderators dat zij een badge "Cheeeese" verdiend hebben door een eigen profielfoto te plaatsen. Ik stel echter vast dat het voor ons, gewone leden, niet mogelijk is om zoiets te doen: wij kunnen enkel kiezen uit de lijst die ons voorgeschoteld wordt. Nu gaat het mi
Vraag
•
De Orange-community
58.6K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe verwijder ik mijn account op Orange Tribe? Overal gekeken, nergens te bespeuren.
Vraag
•
De Orange-community
3.8K
2
0
0