Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenBeste allen, Ik heb een vraag omtrent de herinneringen die men stuurt als je factuur te laat betaalt. Op 11/9 kreeg ik mijn factuur per mail, dewelke jammer genoeg uit mijn gedachten gegaan is. Vandaag 9/10 krijg ik een herinnering (tevens per mail) waarop staat dat dit de 2de herinnering is. Gekeke
Vraag
•
Nieuwe structuur
8.7K
3
0
Dag allemaal, ondertussen zoeken wij al weken/maanden naar een oplossing voor de sms problemen op mijn vrouw haar iPhone 6. Alle mogelijke resets, fixes en tips zijn uitgeprobeerd... maar niets lost het probleem effectief op. in het kort: - iPhone 6 - iOS 12.4.2 - inkomende berichten verdwijnen na e
Vraag
•
De Orange-community
2.6K
2
0
Sinds de overschakeling naar Orange, krijg ik bij regelmaat telefoon uit Frankrijk(Parijs) voorheen had ik hier geen last van? nog iemand dat last heeft van vreemde nummers? bij het aannemen van de oproep, is het aan de andere kant doods. groeten de Buurman
Vraag
•
De Orange-community
4.5K
8
0
Is dit normal ? Sun Sep 29 2019 22:30:26CM State is UpstreamPartialService; ID 31; frequency 38900000Sun Sep 29 2019 22:30:29No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=xx:xx:xx:xx:xx:xx;CMTS-MAC=xx:xx:xx:xx:xx:xx;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;Sun Sep 29 2019 22:30:36CM State is UpstreamPartialService
Vraag
•
De Orange-community
5.9K
2
0
0
is het geen idee om een chatapplicatie te starten voor contact met de klantendienst. Voor slechthorenden en doven is bellen geen optie. Op dit moment kan ik enkel gebruik maken van een invulformulier voor mail. (met dank aan de community voor de link) Maar dan moet je weer drie dagen wachten of de m
Vraag
•
Suggestie
2.1K
3
0
Telkens ik mijn wachtwoord opnieuw wil opvragen in de klantenzone krijg ik een error 500 technische fout. Is dit een algemene storing of kan ik hier iet aan doen ? alvast bedankt
Vraag
•
De Orange-community
2K
1
0
0
Hallo, ik probeer me in te loggen op https://cloud.orange.be/ui/jsp/login.jsp nadat ik deze mail had ontvangen : (onderaan). maar ik ken het gsm-nummer nog wel, maar deze is helaas niet meer in gebruik, en het wachtwoord ben ik vergeten. als ik een nieuw ww wil aanvragen, zou ik een 'smsje' op dat n
Vraag
•
De Orange-community
1.7K
1
0
0
De klantendienst zou bereikbaar zijn alle dagen (ook op feestdagen) tussen 8u en 22u volgens de website. Als je vervolgens gaat bellen krijg je lekker te horen dat ze enkel bereikbaar zijn tussen 8u en 20u en dat de tijden op zondag nog eens afwijken ook nog. Jongens... Kom op nou... URL: https://ww
Vraag
•
Suggestie
6.9K
4
0
Hllo. Ik ben mijn pukcode vergeten. Ik werk in zwitserland dus even naar orange gaan is moeilijk. Ik kan ook niet op klantenzone omdat ik daar ng niet geregistreerd ben.. Hoe kan ik dit oplossen
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.6K
1
0
0