Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo ik krijg laatste tijd geen badges meer. Bij jullie ook dit probleem?
Vraag
•
Tribe-badges
3.2K
4
0
Sinds de laatste #Ask Orange in 2018 zie ik geen melding op de tribe ivm een nieuwe editie. Dit zou echter wel interessant zijn, gezien de ontwikkelingen / evoluties in telecommunicatie technologieën (e-sim/5g/etc).
Vraag
•
Suggestie
2.6K
2
0
0
Is er een mogelijkheid om de kleur van je tekst aan te passen? Indien dit niet mogelijk is, dan zou dit een leuke suggestie zijn voor een toekomstige update van het forum 😉
Vraag
•
De Orange-community
4.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Als je een profielfoto upload, kan deze dan voor Orange deze dan gebruiken voor promotie doeleinden etc of blijf jij zelf de rechthebbende en moet er een uitdrukkelijke toestemming gevraagd worden voor het gebruik ervan?
Vraag
•
De Orange-community
2.6K
3
0
Hallo als ik goede antwoorden zien staan verdient die persoon een pluim van mij op tripe. zoo gebruik ik mij tribe.
Vraag
•
De Orange-community
1.4K
1
0
Ik heb nu een foto op gezet is dät beter of slechter dan ďaar voor u zult het wel mërken
Vraag
•
De Orange-community
1.5K
1
0
Wat is de bedoeling van tribe en hoe verdien je de badge als uitdaging
Vraag
•
Tribe-badges
1.6K
1
0
Gestuurd een tien tal berichten dan kun u eigen berichten op oplossingen accepteren klikken doe maar is zo word je ook beloond.
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.1K
2
0