Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb onlangs een in-app betaling gedaan via mijn herlaadkaart. Het geld is van mijn herlaadkaart gegaan, maar Google Play heeft deze nooit geregistreerd. Ik ben mijn geld dus kwijt, maar de in-app betaling is niet doorgegaan. Ik heb me al tot de app zelf gericht, maar deze kunnen enkel iets
Vraag
•
De Orange-community
1.5K
1
0
0
Heb net BlueStacks geinsalleerd op laptop waardoor android draait binnen windows. Via store de Orange tv-app geïnstalleerd en kan deze openen.De pagina TV gids is perfect.Bij tabblad TV kijken krijg ik echter steeds de foutcode : foutcode video afspelen tijdelijk niet mogelijk (vo:android_3110) Wat
Vraag
•
Suggestie
2.6K
1
0
0
Hallo Hoe kan ik een klacht indienen naar aanleiding van een telefoongesprek met iemand van de klantendienst? Ik vind nergens een mogelijkheid om dat te doen? Groeten Saar
Vraag
•
De Orange-community
5.3K
1
0
0
Beste Tribers, Vandaag is helaas mijn laatste dag aangebroken als Tribe-moderator. Ik ben zeer dankbaar voor dit prachtige avontuur. Het was enorm fijn om jullie berichten te lezen en jullie volop te zien triben :-). Ook was het voor mij een genoegen om de Supertribers te ontmoeten tijdens de Meet &
Vraag
•
De Orange-community
5.2K
3
0
Hallo, De laatste tijd ondervind ik veel problemen mee drop-outs van 90-95Mb/s ineens naar 13-11Mb/s, soms valt de verbinding volledig weg. Technieker is reeds langsgeweest maar heeft buiten 1u tijd en 25speedtesten niet meer gedaan en zei dat er later op de dag iemand langs ging komen met een ladde
Vraag
•
De Orange-community
6.5K
3
0
0
Ik probeer via mobiele hotspot op gsm naar mijn laptop een verbinding te maken voor internet.Heeft tot gisteren altijd perfect gewerkt. Nu verschijnt echter mijn netwerk niet meer in de lijst. Hoe kan ik deze toevoegen of terug automatisch laten toevoegen in de lijst? Anderzijs (gelukkig maar of ik
Vraag
•
De Orange-community
2.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Had een vraag geformuleerd op deze community. Op basis hiervan krijg ik mails van tribe om te vragen of mijn vraag beantwoord werd. Ook mijn status werd veranderd, werd me meegedeeld in een mail. Alhoewel mijn instellingen in het Nederlands zijn, zijn alle mails die ik ontving van tribe in het Frans
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.6K
1
0
Hi, Sinds kort heb ik het love pack. Nu merk ik dat PopcornTime niet werkt. Belachelijk dat dit in deze tijden nog geblokkeerd wordt, hoe zorg ik ervoor dat ik het toch kan gebruiken? 🙂 Heb al iets gelezen van een VPN maar evengoed instellingen van de router aanpassen? En voor de duidelijkheid, als
Vraag
•
Nieuwe structuur
5.8K
3
0
0
Dag iedereen, Sinds enkele dagen gaat de snelheid van mijn internet soms van 200mbps naar 2mpbs. Vandaag probeerde ik de router te herstarten en nadien krijg ik helemaal niets meer. Als ik in de pagina ga kijken zie ik geen WAN adres WAN IP Address0.0.0.0 Het @Online lampje op de modem werkt wel. In
Vraag
•
De Orange-community
2.7K
1
0
0
Binnenkort lanceert Apple weer nieuwe iPhone, en zoals in het verleden ook met esim mogelijkheid. Biedt Orange België support aan voor deze esim applicatie ?
Vraag
•
De Orange-community
2.5K
2
0
0