Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHoe duidelijker de titel van je post, hoe meer kans je zal hebben om geholpen te worden. Het is belangrijk dat de titel van je bericht simpel, maar ook precies is! 🙂 Vat je vraag of probleem samen in je titel, meer uitleg kan je verder in de beschrijving van je bericht geven. Zo kunnen de andere Tr
Vraag
•
De Orange-community
66.5K
0
0
Geaccepteerde oplossing
goedendag momenteel heb ik de tribe info gelezen , maar zit nog met een paar vragen er over @CandiceV er zijn 4 moderators op dit forum ( @Totem niet meegerekend) maar is er ook een lijstje met de volledige staff ? want in sommige posts zie ik orange medewerkers staan, zijn die dan ook moderator ? o
Vraag
•
De Orange-community
14.3K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg. Helaas was die email in het Frans. Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?
Vraag
•
De Orange-community
89.3K
5
0
Als je al een account hebt in de klantenzone waarom kan deze niet hier gebruikt worden?
Vraag
•
De Orange-community
12.1K
2
0
Waarom niet tegelijk een platform met torio’s maken waar link naar dit platform mensen helpt met filmpje om zaken op te lossen? Of jongeren zelf laten een filmpje posten. Mijn zoontje heeft YouTube kanaal met bijna 800 Leden, is dit geen manier om Orang in te betrekken?
Vraag
•
De Orange-community
69.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Zou wel handig zijn mocht er een app bestaan om zo direct via smartphone te kunnen inloggen. Ik doe dit nu steeds met mijn welkoms mail. Hoe loggen jullie in? En hoe sta je tegenover app?
Vraag
•
Suggestie
74.1K
5
0