Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • 2 tips om op Tribe goede titels te schrijven

Hoe duidelijker de titel van je post, hoe meer kans je zal hebben om geholpen te worden. Het is belangrijk dat de titel van je bericht simpel, maar ook precies is! 🙂 Vat je vraag of probleem samen in je titel, meer uitleg kan je verder in de beschrijving van je bericht geven. Zo kunnen de andere Tr

Vraag

• 

De Orange-community

66.5K

0

0

• Gesloten

Waarom krijgen wij mails in het frans?

Vraag

• 

De Orange-community

67.5K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Uit welke leden bestaat het Orange Team op Tribe?

goedendag momenteel heb ik de tribe info gelezen , maar zit nog met een paar vragen er over @CandiceV er zijn 4 moderators op dit forum ( @Totem niet meegerekend) maar is er ook een lijstje met de volledige staff ? want in sommige posts zie ik orange medewerkers staan, zijn die dan ook moderator ? o

Vraag

• 

De Orange-community

14.3K

2

0

Email in het Frans

Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg. Helaas was die email in het Frans. Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?

Vraag

• 

De Orange-community

89.3K

5

0

• Account klantenzone gebruiken op Tribe

Als je al een account hebt in de klantenzone waarom kan deze niet hier gebruikt worden?

Vraag

• 

De Orange-community

12.1K

2

0

• YouTubefilmpjes ter promotie Orange

Waarom niet tegelijk een platform met torio’s maken waar link naar dit platform mensen helpt met filmpje om zaken op te lossen? Of jongeren zelf laten een filmpje posten. Mijn zoontje heeft YouTube kanaal met bijna 800 Leden, is dit geen manier om Orang in te betrekken?

Vraag

• 

De Orange-community

69.3K

3

0

0

App voor dit platform

Zou wel handig zijn mocht er een app bestaan om zo direct via smartphone te kunnen inloggen. Ik doe dit nu steeds met mijn welkoms mail. Hoe loggen jullie in? En hoe sta je tegenover app?

Vraag

• 

Suggestie

74.1K

5

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K