Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Zijn er onder jullie nog die geen bericht kunnen plaatsen onder het topic Ask Orange? Aangezien ik deze vraag daar niet kon plaatsen, stel ik hem hier 🙂
Vraag
•
De Orange-community
3.1K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dag iedereen, ik ben nieuw op de site van Tribe. Ik heb gisteren een vraag gesteld en krijg verschillende antwoorden waarvoor dank. Ik weet niet goed hoe ik hierop moet antwoorden. dank je wel en groetjes. Momo
Vraag
•
De Orange-community
2.6K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Is er een app van Orange tribe? Of moet ik tribe altijd zoeken via internet en me dan inloggen?
Vraag
•
Suggestie
6.2K
2
0
Vraag
•
De Orange-community
2.5K
2
0
bij Orange als ook de helpende handen in deze Orange community ...
Vraag
•
De Orange-community
2.1K
1
0
Zou het mogelijk zijn om binnen Orange personen , dus klanten , zich te laten inschrijven voor testfases te ondernemen? Bedoel dan als er een nieuwe decoder op de markt komt of een modem of eventueel nieuwe technologien voor de gsm? Zodat de eindgebruiker de klant zelf deze kan testen? Makkelijk om
Vraag
•
Suggestie
4.5K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Kan Orange community benadert worden via Tapatalk? Handige app op een smartphone.
Vraag
•
Suggestie
5.3K
5
0
Er is geen categorie voor vaste telefonie. Kan deze niet worden aangemaakt? Bedankt. mvg Xavier.
Vraag
•
Suggestie
2.6K
2
0
0
Dag allemaal! Voor onze 4de editie organiseren we een Meet & Greet met een paar klanten. Waarom een Meet & Greet? Wel allereerst, om elkaar te ontmoeten. Maar het is eveneens de kans om eens een kijkje te nemen achter de schermen (bv de technische zaal, bij ons “command room” genoemd) en ook een per
Vraag
•
De Orange-community
6.1K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Graag had ik mijn gebruikersnaam voor Orange Tribe gewijzigd. Kan iemand me laten weten waar ik dit kan doen? Dank!
Vraag
•
De Orange-community
3.9K
3
0