Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHallo iedereen als ik iemand kan voort helpen doen dat ook met veel plezier zelfs. Maar ik weet ook dat ik niet alles weet. dus daar zijn ook anderen mensen die ook andere dingen weten waar ik zelf geen weet van heb. maar als ik kan helpen graag zelf voor ieder persoon voort.
Vraag
•
De Orange-community
3.1K
2
0
Je vraagt iets op tribe u problemen worden op gelost dat is leuk plus dat ook extra pluimen verdient voor hoger op geraken en extra batge kunt openen en zo voort en word ook beloond voor die extra batge leuk gedaan van Orange tribe
Vraag
•
Tribe-badges
2.4K
3
0
Hallo iedereen wie doet er wat vandaag tis een zonnig weertje vandaag met een fris windje
Vraag
•
De Orange-community
6.9K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben al 2 jaar klant bij orange en ben super content met orange ik zou zeggen doe zo verder orange dankje voor jullie service
Vraag
•
De Orange-community
3.4K
3
0
Ik heb een 4k monitor van LG gekocht. Ik wil die eventueel ook als TV kunnen gebruiken, daarom heb ik hem via HDMI op mijn ORANGE decoder aangesloten. Via de HDMI 30MHz ingang van de monitor is het beeld slecht en kan ik sommige kanalen gewoon niet ontvangen, via HDMI 60MHZ ingang heb ik gewoon geen
Vraag
•
Nieuwe structuur
3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoi! Even feedback over de registratie: Ik kon mijn eigen achternaam niet instellen omdat dit een "ongepast woord" is. Ik vraag me af waarom deze filter wordt toegepast op feitelijke namen en niet slechts op gebruikersnamen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.2K
3
0
Ik kreeg een vervelend spam bericht dat van het loyalty programma leek te komen. Zijn er nog mensen die dit al voor hadden. Hoe kan je dit soort berichten voorkomen?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik zou me willen aansluiten met een Whatsappgroep in Zuid-Afrika die op regelmatige basis (een 30 tot 50 keer per dag) meldingen uitstuurt. Gezien deze roaming buiten EU valt vraag ik me af of er hier koten zullen worden aangerekend.Alvast bedankt.
Vraag
•
Nieuwe structuur
7.8K
5
0
0