Geaccepteerde oplossing
Hoi Ik ben pas verhuisd en bij het opnieuw koppelen van de Orange TV App in verdiepen de decoder verschijnt volgende melding: "Niet mogelijk om aan te melden.Dit apparaat is gekoppeld aan een andere gebruikersaccount. Verwijder het apparaat uit dat account om door te gaan." Iemand een idee hoe dit o
Vraag
•
App Orange TV
141
7
0
Op 1 juli kreeg ik een email dat orange football tijdelijk buitendienst is en dat deze niet aangerekend zou worden zolang er geen akkoord was met DAZN. Groot was mijn verbazing dat op mijn factuur vooralsnog orange football werd aangerekend. Ik heb contact genomen met de klantendienst en vertelde ze
Vraag
•
App Orange TV
142
4
Hey, We hebben een Orange tv box. Het beeldscherm is verkleind. Weet iemand hoe we dit moeten verhelpen.
Vraag
•
Beeld & Klank
50
2
0
We blijven maar problemen hebben met tv decoder. Kan iemand ons helpen aub
Vraag
•
Decoder
172
9
0
Ik ben recentelijk overgestapt van Telenet naar Orange. Voorheen had ik op zowel de Apple TVs als de Smart TVs de Telenet App maar Orange laat mij op alle TV’s volledige in de steek. ik heb een tweetal Philips TVs met Android OS en daar is de Orange App niet beschikbaar, op de TV met de Orange TV bo
Vraag
•
App Orange TV
135
6
0
Hey allen, wij hebben vandaag onze decoder vervangen door een tvbox. We gebruiken een homecinema (idem met onze oude decoder) maar kunnen het geluid van de tvbox niet verzetten via de afstandsbediening. Alles andere functies werken wel … iemand ervaring met dit probleem en wat mogelijks de oplossing
Vraag
•
Decoder
140
1
0
0
Kan iemand mij helpen ik heb orange thuis waar alles goed werkt maar wil graag naar mijn opnames kijken via de tv app maar niet op mijn GSM maar via Chromecast. Dit werkt niet. Kan niet streamen. Heeft iemand een oplossing? Bij Telenet kon dit wel.
Vraag
•
App Orange TV
182
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik denk eraan om over te stappen naar orange, doch wil vooreerst zeker zijn of het wel gaat lukken bij orange. Biedt orange een modem / router (home gateway) aan waar men ip -address reservering kan doen? Zoniet, bieden ze dan een homegateway aan die bridging ondersteunt, zodat ik mijn router achter
Vraag
•
Instellingen
328
4
0
0
Ik lees hier wel al veel van Replay TV, maar misschien staat Orange nu al verder? (voorlopig nog bij TV vlaanderen maar dit hapert steeds) Kan Replay TV al met vb BBC First en VRT ?
Vraag
•
App Orange TV
193
1
0
0
Ik was hiervoor telenet klant, ik kon alle programmas dat er bestond terugkijken tot een week. Bij orange zijn er bepaalde programmas dat ik kan herbekijken, maar word ik heel vervelend naar de apps gestuurd. Er word hier ook naar ketnet gekeken en ik zie nergens een optie voor het terug te kijken o
Vraag
•
Tv-gids
821
3
0
0